Program, system magazynowy
ILUO Biznes™

ILUO Biznes™ to system handlowy, program magazynowy, narzędzie do zarządzania firmą, współpracujące z systemami księgowymi, bankami i sklepami, obsługuje pliki JPK.

Pobierz

Funkcje naszego programu do zarządzania firmą

 

ILUO Biznes™ przeznaczony jest do prowadzenia i optymalizacji operacji biznesowych takich jak zakup, sprzedaż, magazynowanie, produkcja, gromadzenie i archiwizacja dokumentów, zarządzanie relacjami z klientami i pracownikami, handel internetowy i inne.

  • Praca na komputerach lokalnych lub w chmurze*
  • Obsługa firm posiadających wiele punktów sprzedaży, wiele magazynów, handlowców
  • Obsługa wariantów towarów o różnych wartościach definiowalnych cech – np. rozmiary, kolory i inne
  • Zarządzanie partiami towaru o indywidualnych cechach, identyfikacja i kontrola serii lub egzemplarzy
  • Automatyzacja procesów zakupu i sprzedaży – kody kreskowe (towaru, wariantu, partii, wagowe)
  • Zarządzanie paletami i opakowaniami kaucjonowanymi
  • Obsługa zamienników towarów
Zobacz więcej
  • sprawne zarządzanie firmami jedno i wielooddziałowymi
  • możliwość pracy offline w przypadku braku dostępu do internetu
  • integracje wewnętrzne z kilkunastoma platformami handlu internetowego
  • współpraca z większością uznanych systemów FK
  • wsparcie sprzedaży detalicznej, dotykowy POS dla Windows 8 lub 10, sprzedaż zestawów
  • zarządzanie lokalizacjami partii towaru (WMS)
  • obsługa uproszczonej produkcji – kompletacja i dekompletacja
  • mechanizmy przeliczników jednostek miar
  • współpraca z większością dostępnych na rynku drukarek fiskalnych
  • obsługa czytników kodów, kolektorów i innych urządzeń zewnętrznych
  • biblioteka załączników i zdjęć
  • rozbudowany moduł uprawnień użytkowników
  • wielojęzykowość
 

Promocja NA START

Jeżeli prowadzisz firmę krócej niż 18 miesięcy*
to skorzystaj z rabatu na zakup ILUO Biznes
w wysokości 60%!

Zamów ILUO Biznes

* – Wystarczy, że przedstawisz kopię dokumentu potwierdzającego rejestrację firmy.
Promocja przeznaczona jest dla nowo powstałych firm, zarejestrowanych w przeciągu ostatnich 18 miesięcy, które kupują oprogramowanie ILUO na własne potrzeby (bez możliwości dalszej odsprzedaży), na maksymalnie 3 stanowiska.
Powyższa promocja nie jest ofertą w rozumieniu prawa.

Specyfikacja programu do magazynowania i zarządzania

 

Poniżej przedstawiamy porównanie różnych wariantów programu ILUO Biznes.

       
  Start Komfort Premium Ultima
Praca w chmurze*
Praca wielostanowiskowa
Punkty handlowe
Magazyny, handlowcy
Zamówienia
Zakup
Sprzedaż
Wielowalutowość
Sklepy internetowe
Parametry towarów i partii
Warianty towarów
Cena netto licencji rocznej za 1 stanowisko 290,- zł 490,- zł 750,- zł 1150,- zł
       
  Start Komfort Premium Ultima
Katalog kontrahentów
Katalog towarów, usług (materiałów, produktów, opakowań, zestawów – warianty zaawansowane)
Dowolna liczba cen złotówkowych
Dowolna liczba cen w walutach obcych – opcja przeliczania wg kursu waluty
Obsługa zamówień od odbiorców
Obsługa zamówień do dostawców
Ewidencja faktur zakupu, korekt zakupu
Wystawianie faktur VAT sprzedaży, paragonów fiskalnych, korekt sprzedaży, faktur pro forma
Inne dokumenty zakupu (np. umowy kupna-sprzedaży), faktury VAT marża, komis, faktury RR (fundusze promocji)
Automatyczna kontrola faktur zaliczkowych zakupu i sprzedaży
Wielowalutowość, faktury wewnątrzunijne (WNT, WDT), faktury eksportowe, faktury odwrotne obciążenie, dokumenty Tax Free
Rozdzielnik dodatkowych kosztów nabycia (np. transport, ubezpieczenie lub inne koszty)
Wystawianie podstawowych dokumentów magazynowych (PZ, WZ, PW, RW)
Obsługa wielu magazynów. Przesunięcia między- magazynowe MM (MW, MP), inne dokumenty.
Tabele nazw i indeksów obcych towarów (np. w języku obcym). Cenniki dostawców. Cenniki indywidualne dla odbiorców.
Możliwość zdefiniowania dowolnej liczby promocji sprzedażowych (ograniczonych czasowo – zakres dat, dla wybranych dni tygodnia i wybranych godzin).
Moduł zarządzania opakowaniami kaucjonowanymi, zarządzanie paletami
Obsługa zamienników towarów, wielopozycyjne zestawy sprzedażowe
Obsługa kategorii „drzewiastych” towarów oraz parametrów dodatkowych (cech towaru) – zaawansowane mechanizmy filtrowania. Pełne wsparcie tzw. „rozmiarówki” (kolory, rozmiary, fasony – definiowalne cechy towarów).
Możliwość zdefiniowania wariantów towaru o różnych wartościach cech. Opcja cen indywidualnych dla wariantów.
Możliwość rozbicia partii towaru (pozycji dokumentu) na dowolną liczbę subpartii o różnych cechach lub wariantach towaru
Pełna kontrola przyjęć, wydań, zwrotów towarów posiadających kody egzemplarzowe
Moduł kompletacji/dekompletacji (zlecenia produkcyjne) z obsługą wariantów produktów
Obsługa terminala dotykowego POS
Wystawianie KP, KW, raporty kasowe (wiele kas w wariantach zaawansowanych)
Obsługa operacji bankowych (wiele kont)
Definiowanie i rozliczanie innych form płatności: karty płatnicze, pobrania, płatności elektroniczne, ratalne i inne
Moduł rozrachunków z kontrahentami, pracownikami, urzędami, terminarz płatności
Zarządzanie lokalizacjami partii towaru (MWS)
Współpraca z czytnikami kodów kreskowych (kody proste i wagowe), kolektorami danych, wagami elektronicznymi i innymi urządzeniami
Drukowanie metek towarowych i etykiet
Podstawowe zestawienia (zakupu, sprzedaży, rejestry kasowe i bankowe)
Rozszerzony moduł zestawień (grafika, analizy w tabeli przestawnej). Moduł pozwalający na dołączanie własnych zestawień.
Moduł uprawnień użytkowników. Rozbudowane mechanizmy „szatkowania danych” w wyższych wariantach. Personalizacja stanowisk.
Moduł ewidencji pracowników
CRM Start (prosty moduł do zarządzania relacjami z klientami) – synchronizacja kalendarzy z Microsoft Outlook i Google
Biblioteka załączników (skanowanie i archiwizacja dokumentów firmy, zdjęcia produktów, inne)
Wymiana dokumentów w formacie ECOD, EDI++
Eksport danych w formacie JPK (Jednolity Plik Kontrolny)
Moduł wdrożeniowy (dostęp do funkcji deweloperskich)
Biblioteka modułów dodatkowych (moduły bezpłatne lub płatne – w zależności od typu modułu)
Moduł eksportu do systemów FK (Symfonia Finanse1, WF-FaKir2, WF-KaPeR2, RAKS3 Księga Handlowa, Rewizor4, Rachmistrz4, Comarch OPTIMA5, Enova6 FK, Ramzes7 FK)
Konwertery danych z Comarch OPTIMA5, Subiekt GT4, WF-Mag (DOS, WIN)2, WF-Fakturka2, *.CSV
Moduły współpracy ze sklepami internetowymi: Shoper, Sote, ClickShop; integracje: ec2 dla ILUO, iStore, PrestaShop i wiele innych **
Możliwość integracji z dowolnym sklepem internetowym (dzięki strukturom danych oraz API)
Praca wielostanowiskowa
Praca w chmurze (Windows Azure)*
Wielojęzykowość (interfejs)
Faktury po angielsku, faktury po niemiecku, faktury dwujęzyczne
Cena netto licencji rocznej za 1 stanowisko 290,- zł 490,- zł 750,- zł 1150,- zł
  1. Symfonia Finanse to zastrzeżony znak towarowy firmy Sage Sp. z o.o.
  2. WF-Fakturka, WF-FaKir, WF-KaPeR, WF-Mag to zastrzeżone znaki towarowe firmy Asseco Business Solutions SA
  3. RAKS Księga Handlowa to zastrzeżony znak towarowy firmy Raks Sp. z o.o.
  4. Subiekt, Rewizor, Rachmistrz to zastrzeżone znaki towarowe firmy Insert SA
  5. Optima o zastrzeżony znak towarowy firmy COMARCH SA
  6. Enova o zastrzeżony znak towarowy firmy Soneta Sp. z o.o.
  7. Ramzes o zastrzeżony znak towarowy firmy AURA Technologies Sp. z o.o.
  • * – Usługa dostępu do chmury jest dodatkowo płatna. Szczegóły>>
  • ** – Informacja o cenach modułów dodatkowych zawarta jest w Cenniku

Wymagania sprzętowe

 

Podajemy wymagania sprzętowe dla poprawnej pracy programu magazynowego ILUO Biznes. Wyższe parametry sprzętu zapewnią większy komfort i wydajność pracy.

System operacyjny
  • Windows 7 (wraz z Service Pack 1)
  • Windows 8/8.1/10
  • Windows Server 2003/2008/2012
Procesor
  • Dwurdzeniowy
  • Częstotliwość taktowania min. 1,5 GHz
Pamięć
  • 2 GB
  • Zalecane 4 GB lub więcej
Karta graficzna
XGA (1024 x 760)
Miejsce na dysku
  • Instalacja kliencka – min. 500 MB
  • Instalacja serwerowa – min. 4 GB
Napęd CD-ROM
Wymagany tylko przy instalacji z dysku CD
Serwer baz danych
  • Microsoft SQL Server 2008 (R2)
  • Microsoft SQL Server 2012
  • Microsoft SQL Server 2014
  • Microsoft SQL Server 2019
  • Microsoft SQL Server 2022
  • SQL Azure
Akcesoria
Mysz
Lista drukarek fiskalnych
  • Elzab Mera
  • Elzab Mera E
  • Elzab Mera EFV 2.01
  • Elzab Omega I i II generacji
  • Elzab FP-600A
  • EMAR Printo 57TE
  • Epson TM-T801FV
  • FAREX Topaz
  • INNOVA PROFIT EJ
  • Novitus Delio Prime E
  • Novitus Deon E
  • Novitus Bono E
  • Posnet temo 1.01
  • Posnet Temo HS FV EJ 1.01
  • Posnet Temo HS FV EJ 1.02
  • Posnet Thermal 5V
  • Posnet Thermal FV 3.02
  • Posnet Thermal FV 3.03
  • Posnet Thermal FV EJ 1.01
  • Posnet Thermal FV EJ 1.02
  • Posnet Thermal FV EJ 2.01
  • Posnet Thermal HS FV 1.01
  • Posnet Thermal HS FV 1.02
  • Posnet Thermal HS FV EJ 1.01
  • Posnet Thermal HS FV EJ 1.02
  • Inne drukarki Posnet (protokół Posnet, Thermal lub Ethernet)
Lista kolektorów
  • Newland MT65 (Beluga II/ Beluga III/Beluga IV)
  • Zebra MC 33xx (np. MC 3300)
  • TC52 (od wersji aplikacji 0.0.200)
  • TC210K
  • CipherLab RK25
Więcej szczegółów >>
Lista terminali płatniczych
  • › Ingenico Desk/3200 i nowsze (Polcard)
  • › Inne terminale Polcard wspierające protokoł Terminal First Data 4.50 lub nowszy
  • › Ingenico Desk/3500 (eService)
  • › Pax/A920Pro (eService)
  • › inne terminale eService wspierające protokoł Terminal protocol 2.01 lub nowszy
  • › urządzenie A90 – protokoł ECR-EFT (firmy Kar-Tel)
Czytniki kodów kreskowych
Obsługujemy wszystkie czytniki tzw. „klawiaturowe” pozwalające na zaprogramowanie prefiksu [F7] i sufiksu [F11].
 
Tagi oferty: program handlowy, program magazynowy, program do magazynowania, program magazynowy dla małej firmy, program do stanów magazynowych

Sprawdź jak działa program magazynowy. Zapoznaj się z możliwościami programu ILUO Biznes.

30-dniowy TRIAL

Przetestuj ILUO Biznes. Pobierz i zainstaluj pełną wersję programu działającą bezpłatnie przez 30 dni.

Pobierz

Masz pytania?

Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne dla naszych Klientów

Partnerzy

Jesteśmy oficjalnym Partnerem Microsoft Azure
© 2023 ILUO. Wszelkie prawa zastrzeżone.