Projektując ILUO Biznes pamiętaliśmy o rosnących wymaganiach przedsiębiorców i wyposażyliśmy system w szereg mechanizmów ułatwiających tworzenie integracji. Dodatkowo zaoferowaliśmy na starcie szereg wbudowanych integracji.
Wbudowane integracje:
Mechanizmy ułatwiające integracje:
Przedstawiamy Państwu listę sklepów internetowych współpracujących z programem handlowo-magazynowym ILUO Biznes.
Rozwiązania opracowane przez ILUO stanowią integralną część oprogramowania ILUO Biznes. Funkcjonalnie jest to element biblioteki modułów dodatkowych, uruchamianych w procesie konfigurowania licencji. W ten sposób zostały obsłużone następujące platformy:
Rozwiązanie zostało przygotowane przez ILUO Sp. z o.o. we współpracy z firmą Dream Commerce SA, producentem cenionej na rynku platformy handlu internetowego Shoper. Stanowi ono element biblioteki modułów dodatkowych ILUO Biznes. Włączenie/wyłączenie modułu następuje zatem w procesie aktywacji/konfiguracji licencji. Bezpośrednia współpraca między producentami gwaranuje wysoką jakość i aktualność rozwiązania.
Integracja między platformą integracyjną BaseLinker a ILUO Biznes jest autorskim rozwiązaniem firmy ILUO Sp. z o.o., które wykorzystuje do komunikacji API udostępnione przez producenta platformy BaseLinker. Bezpośrednia współpraca między systemami opierająca się na API gwarantuje wysoką jakość i aktualność rozwiązania.
Korzyści dla użytkownika ILUO Biznes
Funkcje i cechy biblioteki integrującej ILUO<->BaseLinker
Cechy biblioteki integrującej ILUO<->IdoSell Shop (dawniej IAI-Shop.com)
ILUO Click Shop*
Rozwiązanie dedykowane dla użytkowników platformy handlu internetowego Click Shop. Przygotowane jako dodatkowy moduł ILUO Biznes dołączany jako biblioteka. Zapewnia dwukierunkową wymianę danych między ILUO Biznes i Click Shop.
Fukcjonalność biblioteki ILUO Click Shop
*) Click Shop jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy home.pl S.A.
ILUO SOTESHOP*
Rozwiązanie zostało przygotowane przez ILUO Sp. z o.o. Stanowi ono element biblioteki modułów dodatkowych ILUO Biznes. Włączenie/wyłączenie modułu następuje zatem w procesie aktywacji/konfiguracji licencji. Przygotowanie rozwiązania bezpośrednio przez ILUO oraz bardzo dobra współpraca z firmą SOTE gwaranuje wysoką jakość, szeroki zakres synchronizowanych informacji i aktualność rozwiązania.
Integracja z SOTE poza stworzeniem standardowego sklepu internetowego (B2C) zintegrowanego z ILUO Biznes umożliwia (dzięki systemowi cen hurtowych oraz indywidualizowaniu cen dla kontrahenta) realizację rozwiązania platformy zamówień dla klientów biznesowych (B2B) z możliwością przeglądu oferty, wystawiania zamówień w cenach kontrahenta.
Cechy biblioteki integrującej ILUO SOTESHOP
*) SOTESHOP jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy SOTE.
Rozwiązania opracowane przez firmy partnerskie:
Aplikacja ILUO iStore* łączy program magazynowo-handlowy ILUO Biznes ze sklepami na platformie iStore.
Aplikacja umożliwia wymianę danych między programem magazynowym ILUO Biznes a sklepami internetowymi opartymi na platformie iStore. Dzięki niej dodamy towary z programu magazynowego do sklepu, zaktualizujemy wszystkie najważniejsze dane produktowe w sklepie (ceny, stany, opisy), zaimportujemy zamówienia do programu magazynowego, dodamy do ILUO Biznes kontrahentów ze sklepów iStore.
Działający w tle program będzie czuwał nad kompatybilnością danych w ILUO Biznes i sklepie internetowym.
Dane przenoszone do sklepu
Do sklepu są przenoszone:Konfiguracja
W programie mamy możliwość zdefiniowania magazynu lub magazynów, z których do sklepu internetowego będą przesyłane stany magazynowe. Ustalamy które ceny w programie ILUO Biznes będą powiązane z cenami w iStore. Możemy zrezygnować z aktualizacji zdjęć i opisów. Synchronizacja będzie wówczas przebiegała szybciej, a opisy i zdjęcia możemy dodać bezpośrednio w panelu administracyjnym sklepu. Wprowadzona nazwa etykiety, taka sama w Integratorze i programie ILUO Biznes, pozwoli nam określić produkty, które będą przesyłane do sklepu.
Realizacja zamówień
Ustalamy również z którego magazynu będą realizowane zamówienia przesyłane ze sklepu. Dla klientów detalicznych jest możliwość dodania do programu ILUO Biznes kontrahenta, do którego będą przypisywane zamówienia realizowane na paragon. Można zastąpić usługi transportowe ze sklepu nazwą własną lub dodać do kartoteki usług w ILUO Biznes usługi transportowe ze sklepu.
Towar na zamówieniu może być automatycznie rezerwowany, a wartość zamówień może być obliczana od cen netto. Wraz z kolejnymi etapami realizacji zamówień, z programu ILUO Biznes do sklepu internetowego są przekazywane zmieniające się statusy zamówień.
Wymiana danych
Ze sklepu do programu ILUO Biznes wraz z zamówieniem trafiają:Automatyczna synchronizacja
Program ma funkcjonalność usługi uruchamiającej się z systemem operacyjnym i działającej w tle, synchronizującej dane cyklicznie co określony czas. Dla poszczególnych procesów czas ustawiamy indywidualnie.
Zawsze mamy wgląd do historii synchronizacji, gdzie na różne sposoby możemy wyfiltrować interesujące nas informacje.
*) iStore jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Grupa Allegro Sp. z o.o.
Multi Integrator
Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie.
Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji
Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie.
Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego.
Import zamówień
Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami.
Elementy eksportu
Z bazy programu magazynowego eksportujemy:Import
W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów.
Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych.
Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:Synchronizacje
Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów.
Historia synchronizacji
W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane.
Dostosowanie
W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Integrator dotyczy wersji PrestaShop 1.6 i 1.7.
Multi Integrator
Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie.
Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji
Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie.
Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego.
Import zamówień
Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami.
Elementy eksportu
Z bazy programu magazynowego eksportujemy:Import
W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów.
Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych.
Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:Synchronizacje
Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów.
Historia synchronizacji
W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane.
Dostosowanie
W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Zakres integracji:
Synchronizator instalowany jest na serwerze, na którym zainstalowany jest program ILUO Biznes PREMIUM.
Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
Multi Integrator
Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie.
Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji
Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie.
Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego.
Import zamówień
Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami.
Elementy eksportu
Z bazy programu magazynowego eksportujemy:Import
W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów.
Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych.
Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:Synchronizacje
Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów.
Historia synchronizacji
W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane.
Dostosowanie
W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Multi Integrator
Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie.
Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji
Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie.
Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego.
Import zamówień
Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami.
Elementy eksportu
Z bazy programu magazynowego eksportujemy:Import
W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów.
Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych.
Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:Synchronizacje
Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów.
Historia synchronizacji
W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane.
Dostosowanie
W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Multi Integrator
Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie.
Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji
Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie.
Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego.
Import zamówień
Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami.
Elementy eksportu
Z bazy programu magazynowego eksportujemy:Import
W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów.
Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych.
Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:Synchronizacje
Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów.
Historia synchronizacji
W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane.
Dostosowanie
W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Postawiliśmy na szeroką integrację z różnymi rozwiązaniami informatycznymi do obsługi księgowości. ILUO Biznes oraz ILUO Faktura współpracują z wieloma dostępnymi na polskim rynku systemami finansowo-księgowymi do obsługi Księgi Handlowej oraz Księgi Przychodów i Rozchodów.
Dzięki temu zapisy zgromadzone w programach ILUO łatwo przenieść do systemu FK, na którym pracuje Twój księgowy lub obsługujące Cię biuro rachunkowe. Moduł eksportu pozwala na transmisję dokumentów do systemu księgowego. Zakres integracji z poszczególnymi systemami może być różny. Podstawowy zakres integracji jest wbudowany w aplikację ILUO i nie wymaga żadnych opłat.
Poniżej zamieszczamy listę aktualnie współpracujących programów księgowych. Jesteśmy otwarci na ewentualną integrację z innymi programami księgowymi.
1) Symfonia Finanse to zastrzeżony znak towarowy firmy Sage Sp. z o.o.
2) WF-FaKir, WF-KaPeR to zastrzeżone znaki towarowe firmy Asseco Business Solutions SA
3) RAKS to zastrzeżony znak towarowy firmy Raks Sp. z o.o.
4) Rewizor, Rachmistrz to zastrzeżone znaki towarowe firmy Insert SA
5) Optima to zastrzeżony znak towarowy firmy COMARCH SA
6) Enova zastrzeżony znak towarowy firmy Soneta Sp. z o.o.
7) Ramzes zastrzeżony znak towarowy firmy AURA Technologies Sp. z o.o.
Integracje z bankami to element biblioteki modułów dodatkowych, aktywowanych w procesie konfigurowania licencji.
Integracja z systemem bankowym dostarcza trzy podstawowe funkcjonalności:
Z technicznego punktu widzenia są 2 metody wymiany (w zależności od uwarunkowań po stronie systemu bankowego):
Zintegrowane systemy bankowe:
Integracja z systemami raportowania dla dystrybutorów FMCG.
Coraz więcej producentów (szczególnie z branży FMCG) żąda od swoich dystrybutorów automatycznego i codziennego raportowania danych o stanach magazynowych i dokumentach sprzedaży. Takie rozwiązania są realizowane poprzez zaawansowane platformy wymiany danych np. Comarch SFA ON-Line Dystribution* (dawniej Comarch Ecod Dystrybucja) i inne (eLeader*, Absysco*, Sagra Connector Emigo*, Asseco EBI*). Dzięki zastosowaniu nowatorskich rozwiązań oraz wysokiej czytelności baz danych system ILUO Biznes doskonale nadaje się do integracji zgodnej ze wszystkimi wymaganiami producentów, z którymi dystrybutorzy mają takie umowy.
ILUO Biznes jest szczególnie polecany w branżach spożywczych zajmujących się dystrybucją znanych marek światowych, a dzięki dobrze rozwiązanemu problemowi zarządzaniu towarami kaucjonowanymi również dla wszystkich dystrybutorów alkoholi (partnerów Carlsberg, Kompanii Piwowarskiej czy Grupy Żywiec). Wspólnie z naszym partnerem przygotowaliśmysystem raportowania dla dystrybutorów wyżej wymienionych marek. System został w praktyce sprawdzony i zweryfikowany przez firmę MARCO Sp. z o.o. (www.marco.waw.pl). Raportowanie jest całkowicie bezinwazyjne, niezależne od wersji programu ILUO i w pełni zautomatyzowane.
Rozwiązanie | Typ | Opis | Producent | Cena |
Sklepy internetowe | ||||
ILUO Shoper | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł dodatkowy oprogramowania ILUO Biznes integrujący go z platformą handlu internetowego Shoper Konfiguracja gratis** | ILUO | 590,- zł / rok |
ILUO BaseLinkerStandard | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł dodatkowy oprogramowania ILUO Biznes integrujący go z platformą BaseLinker | ILUO | 590,- zł / rok |
ILUO BaseLinkerStandard+Kurierzy | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł dodatkowy oprogramowania ILUO Biznes integrujący go z platformą BaseLinker | ILUO | 990,- zł / rok |
ILUO IdoSell Shop (dawniej IAI-Shop.com) | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł dodatkowy oprogramowania ILUO Biznes integrujący go z platformą handlu internetowego IdoSell Shop (dawniej IAI-Shop.com) | ILUO | 990,- zł / rok |
ILUO Click Shop | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł dodatkowy oprogramowania ILUO Biznes integrujący go z platformą Click Shop Konfiguracja gratis** | ILUO | 590,- zł / rok |
ILUO SOTEshop | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł dodatkowy oprogramowania ILUO Biznes integrujący go z platformą handlu internetowego SOTEshop Konfiguracja gratis** | ILUO | 590,- zł / rok |
ILUO iStore | Łącznik (konektor) | Łącznik (zewnętrzna aplikacja) między ILUO Biznes a sklepem internetowym iStore 4. Pozwala na synchronizację danych o towarach oraz import zamówień | KID | 700,- zł / rok |
ILUO PrestaShop | Łącznik (konektor) | Łącznik (zewnętrzna aplikacja) między ILUO Biznes a sklepem internetowym PrestaShop. Pozwala na synchronizację danych o towarach oraz import zamówień | KID | 700,- zł / rok |
ILUO Magento | Łącznik (konektor) | Łącznik (zewnętrzna aplikacja) między ILUO Biznes a sklepem internetowym Magento. Pozwala na synchronizację danych o towarach oraz import zamówień | KID | 700,- zł / rok |
ILUO cStore | Łącznik (konektor) | Łącznik (zewnętrzna aplikacja) między ILUO Biznes a sklepem internetowym cStore. Pozwala na synchronizację danych o towarach oraz import zamówień | cStore | od 100,- zł / miesiąc |
ILUO cStore | Łącznik (konektor) | Łącznik (zewnętrzna aplikacja) między ILUO Biznes a sklepem internetowym cStore 7. Pozwala na synchronizację danych o towarach oraz import zamówień | KID | 700,- zł / rok |
ILUO Selly Shop | Łącznik (konektor) | Łącznik (zewnętrzna aplikacja) między ILUO Biznes a sklepem internetowym Selly Shop 8. Pozwala na synchronizację danych o towarach oraz import zamówień | KID | 700,- zł / rok |
ILUO Go Shop | Łącznik (konektor) | Łącznik (zewnętrzna aplikacja) między ILUO Biznes a sklepem internetowym Go Shop 9. Pozwala na synchronizację danych o towarach oraz import zamówień | KID | 700,- zł / rok |
** Pierwsza godzina konfiguracji gratis (ta ilość czasu jest wystarczająca dla standardowych, prostych konfiguracji). Następne po 150,- zł za godzinę | ||||
Systemy FK | ||||
ILUO WF-FaKir | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych | ILUO | bezpłatny |
ILUO WF-KaPeR | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych | ILUO | bezpłatny |
ILUO OPTiMA | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych | ILUO | bezpłatny |
ILUO Enova | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych | ILUO | bezpłatny |
ILUO Rachmistrz | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych | ILUO | bezpłatny |
ILUO Rewizor | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych | ILUO | bezpłatny |
ILUO RAKS | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych | ILUO | bezpłatny |
ILUO Symfonia | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych | ILUO | 500 – 1000,- zł* |
ILUO Aplikacja Ramzes | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych | ILUO | bezpłatny |
Integracja z bankami | ||||
ILUO mBank | Moduł dodatkowy | Wymiana danych poprzez API | ILUO | 390,- zł / rok |
ILUO PKO SA | Moduł dodatkowy | Wymiana danych poprzez API | ILUO | 390,- zł / rok |
Integracja z FMCG | ||||
Integrator FMCG | Wdrożenie | Raportowanie automatyczne | ILUO | Telefon |
* Jest to koszt usługi indywidualnej konfiguracji integratora w typowym przypadku. Szczegółowa wycena jest przedstawiana po zapoznaniu się z planem kont i zakresem integracji.
Przetestuj ILUO Biznes. Pobierz i
zainstaluj pełną wersję programu
działającą bezpłatnie przez 30 dni.
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach
10:00 – 18:00. Skontaktuj się z nami:
+48 533 333 248
+48 533 333 249
iluo@iluo.pl
Wsparcie techniczne dla naszych Klientów
Wsparcie techniczne
Jesteśmy oficjalnym Partnerem Microsoft