Integracje ILUO Biznes™
ILUO Biznes zapewnia łatwą integrację i wymianę danych ze sklepami internetowymi, bankami, systemami FK i innymi. Oferuje szereg bezpłatnych, wbudowanych integracji, JPK.
Integracje
Wbudowane integracje
Projektując ILUO Biznes pamiętaliśmy o rosnących wymaganiach przedsiębiorców i wyposażyliśmy system w szereg mechanizmów ułatwiających tworzenie integracji. Dodatkowo zaoferowaliśmy na starcie szereg wbudowanych integracji.
- moduły współpracy z platformami handlu internetowego (sklepy internetowe b2c, platformy b2b, platformy handlowe – allegro, ebay)
- wymiana danych z systemami finansowo-księgowymi (KH, KPiR)
- wymiana danych z systemami bankowymi – wybrane banki (eksport przelewów, import wyciągów)
- wymiana danych w standardowych formatach elektronicznej wymiany danych EDI (ECOD, EDI++)
- eksport danych w formacie Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK)
- eksport danych do systemów dystrybutorów branży FMCG
- moduł migracji danych – import danych startowych z wybranych systemów sprzedażowo-magazynowych
- współpraca z systemami kurierskimi i systemami płatności elektronicznej (w przyszłości)
- jesteśmy w stanie zaoferować dowolne inne integracje (w oparciu o pliki i web api) potrzebne naszym klientom
- API programistyczne umożliwiające wymianę danych między systemami w oparciu o serwisy internetowe
- Moduł kreatora poleceń eksportu i importu danych umożliwiający tworzenie dowolnych funkcji wymiany danych potrzebnych w konkretnym wdrożeniu
Integracje ze sklepami internetowymi
Przedstawiamy Państwu listę sklepów internetowych współpracujących
z programem handlowo-magazynowym ILUO Biznes.
Rozwiązania opracowane przez ILUO stanowią integralną część oprogramowania ILUO Biznes. Funkcjonalnie jest to element biblioteki modułów dodatkowych, uruchamianych w procesie konfigurowania licencji. W ten sposób zostały obsłużone następujące platformy:
Integracja między platformą integracyjną BaseLinker a ILUO Biznes jest autorskim rozwiązaniem firmy ILUO, które wykorzystuje do komunikacji API udostępnione przez producenta platformy BaseLinker. Bezpośrednia współpraca między systemami opierająca się na API gwarantuje wysoką jakość i aktualność rozwiązania.
Korzyści dla użytkownika ILUO Biznes
- Integracja z Allegro, Ebay, Amazon (zarządzanie aukcjami, pobieranie zamówień)
- Prosta integracja z kilkudziesięcioma sklepami internetowymi (lista na stronie BaseLinker)
- Integracja z kilkudziesięcioma firmami kurierskimi (lista na stronie BaseLinker), możliwość zarządzania przesyłkami
- Obsługa sprzedaży zagranicznej (OSS lub magazyny zagraniczne)
Funkcje i cechy biblioteki integrującej ILUO<->BaseLinker
- Funkcja importu towarów/produktów do ILUO Biznes z BaseLinker.Pozwala na zaimportowanie list towarów z BaseLinkera (razem ze zdjęciami). Opcja zapewnia szybki start użytkownikom używającym BaseLinkera, którzy chcą skorzystać z rozwiązania sprzedażowo-magazynowego ILUO Biznes.
- Cechy funkcji eksportu/importu towarów
- Obsługa dowolnej liczby katalogów i cenników BaseLinkera.
- Zaawansowane mapowanie pól towaru przy eksporcie i imporcie.
- Możliwość synchronizacji wariantów towaru.
- Możliwość dowolnego filtrowania towarów eksportowanych do określonego katalogu (rozbudowane filtry). W najprostszym przypadku wg etykiet, którymi oznaczamy towary.
- Dowolna liczba mapowań cenników między ILUO Biznes a BaseLinkerem.
- Aktualizacja cenników niezależnie od aktualizacji pozostałych danych o towarze – wydzielona funkcja integracji.
- Mapowanie pól dodatkowych BaseLinkera.
- Eksport stanów magazynowych
- Zaawansowane filtrowanie towarów, których stan chcemy wysyłać do BL
- Możliwość dowolnego mapowania magazynów (suma stanów zaznaczonych magazynów jest mapowana na dowolny magazyn BL. Dowolna liczba mapowań.
- Optymalizacje wydajności polegające na wysyłaniu tylko stanu towarów zmodyfikowanych
- Import zamówień
- Import zamówień z BaseLinkera do ILUO Biznes pozwala na późniejsze ich przetwarzanie w systemie ILUO czyli kompletację, wystawianie dokumentów finansowych, magazynowych i handlowych (łącznie z fiskalizacją).
- Po realizacji zamówień w ILUO Biznes dokumentem handlowym może on być wysyłany mailem do klienta lub zapisywany w BasLlinkerze.
- Moduł integracyjny realizuje funkcję automatycznego dodawania (aktualizacji danych) kontrahentów powiązanych z zamówieniem.
- Zamówienia mogą być pobierane wg kryterium opartego na statusach w BasLlinkerze.
- Statusy zamówień przetwarzanych w ILUO Biznes mogą być tłumaczone (mapowane) na statusy zamówień w BaseLinker i odpowiednio synchronizowane.
- ILUO Biznes pozwala na zaawansowaną synchronizację płatności związanych z zamówieniem. Płatności zarejestrowane w BaseLinker są przesyłane do ILUO Biznes i na odwrót.
- Moduł posiada zaawansowane algorytmy przydzielania magazynów do pozycji zamówień.
- Dzięki definiowalnym regułom przy imporcie zamówień oraz regułom synchronizacji statusów możliwe jest odpowiednie klasyfikowanie i oznaczanie zamówień po stronie ILUO Biznes (np. przypisywanie firm (konfiguracja wielofirmowa), punktów handlowych, magazynów, opiekunów handlowych, statusów, etykiet itd.)
- Reguły zarządzania operacjami finansowymi umożliwiają zaawansowaną obsługę rozliczenia płatności zamówień.
- Możliwy jest import pól dodatkowych zamówień z BL
Rozwiązanie zostało przygotowane przez ILUO Sp. z o.o. we współpracy z firmą Dream Commerce SA, producentem cenionej na rynku platformy handlu internetowego Shoper. Stanowi ono element biblioteki modułów dodatkowych ILUO Biznes. Włączenie/wyłączenie modułu następuje zatem w procesie aktywacji/konfiguracji licencji. Bezpośrednia współpraca między producentami gwaranuje wysoką jakość i aktualność rozwiązania. Cechy biblioteki integrującej ILUO <-> Shoper
ILUO Click Shop* Rozwiązanie dedykowane dla użytkowników platformy handlu internetowego Click Shop. Przygotowane jako dodatkowy moduł ILUO Biznes dołączany jako biblioteka. Zapewnia dwukierunkową wymianę danych między ILUO Biznes i Click Shop. Fukcjonalność biblioteki ILUO Click Shop
- Możliwość współpracy z dowolną liczbą sklepów
- Nieograniczona lista sklepów opartych na oprogramowaniu Click Shop.
- Indywidualna (niezależna) konfiguracja parametrów określających zasady wymiany informacji dla każdego sklepu.
- Funkcja importu towarów (produktów) do ILUO Biznes z istniejącego sklepu Click Shop. Pozwala na zaimportowanie listy towarów/usług z istniejącego sklepu internetowego Click Shop (razem ze zdjęciami i załącznikami). Opcja zapewnia szybki start użytkownikom posiadającym sklep oparty na oprogramowaniu Click Shop, którzy chcą skorzystać z rozwiązania sprzedażowo-magazynowego ILUO Biznes.
- Funkcja wysyłania/aktualizacji informacji o towarach (produktach) z ILUO do Click Shop. Jeśli wykorzystujemy rozwiązanie zintegrowane (ILUO Biznes – Click Shop) sugerujemy, aby wszystkie zmiany dotyczące towarów/usług/produktów były wprowadzane w programie ILUO. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego działającego „w tle” (scheduler). Opcja działa następująco:
- Wysyłane są wszystkie towary lub tylko oznaczone określoną etykietą (np. etykietą konkretnego sklepu). Pozwala to na synchronizowanie dowolnego podzbioru towarów zapisanych w ILUO Biznes.
- Program może w zależności od ustawień konfiguracyjnych aktualizować: – nazwy towarów (produktów) w sklepie internetowym (mogą być inne niż nazwy podstawowe w ILUO) – indeksy towarów – ceny towarów – terminy dostaw – zdjęcia i załączniki – opis krótki – opis pełny – dane SEO i meta tagi – drzewo kategorii dodatkowych i parametry (funkcja wdrożeniowa) – warianty towarów (funkcja wdrożeniowa)
- Stany magazynowe mogą być wysyłane są jako suma stanów: – wszystkich magazynów – kilku wybranych magazynów określonych w konfiguracji
- Import zamówień z Click Shop do ILUO Biznes pozwala na przenoszenie zamówień złożonych w sklepie internetowym Click Shop do ILUO Biznes i późniejszą ich realizację na poziomie systemu ILUO. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego. Opcja obejmuje możliwość importu:
- wszystkich zamówień
- tylko zamówień potwierdzonych
- Moduł integracyjny realizuje funkcję dodawania (aktualizacji danych) kontrahentów dopisanych (zmodyfikowanych) w sklepie internetowym (podczas importu zamówień).
- Statusy zamówień przetwarzanych w ILUO Biznes (złożone, częściowo zrealizowane, zrealizowane, anulowane i inne zdefiniowane przez użytkownika) mogą być tłumaczone (mapowane) na statusy zamówień w sklepie Click Shop, tak aby były widoczne dla klienta składającego zamówienie. Mapowanie statusów określamy w opcjach konfiguracyjnych definicji połączenia ILUO <-> Click Shop. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego.
- ILUO Biznes synchronizuje również płatności związane z zamówieniem internetowym złożonym w sklepie Click Shop. Płatności elektroniczne zrealizowane w Click Shop są przesyłane do ILUO Biznes, a przelewy zarejestrowane w ILUO przesyłane są do sklepu internetowego. Realizacja tej funkcji wymaga dokonania odpowiedniego mapowania płatności w konfiguracji sklepu. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego.
- Operacje importu i eksportu mogą być automatyzowane za pomocą wbudowanego synchronizatora (schedulera). Określa on jak często ma być uruchamiane poszczególne funkcje wymiany informacji między systemami. Z technicznego punktu widzenia jest to usługa windows uruchamiana automatycznie z systemem i działająca niezależnie od ILUO Biznes.
*) Click Shop jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy home.pl S.A.
ILUO Click Shop* Rozwiązanie dedykowane dla użytkowników platformy handlu internetowego Click Shop. Przygotowane jako dodatkowy moduł ILUO Biznes dołączany jako biblioteka. Zapewnia dwukierunkową wymianę danych między ILUO Biznes i Click Shop. Fukcjonalność biblioteki ILUO Click Shop
- Możliwość współpracy z dowolną liczbą sklepów
- Nieograniczona lista sklepów opartych na oprogramowaniu Click Shop.
- Indywidualna (niezależna) konfiguracja parametrów określających zasady wymiany informacji dla każdego sklepu.
- Funkcja importu towarów (produktów) do ILUO Biznes z istniejącego sklepu Click Shop. Pozwala na zaimportowanie listy towarów/usług z istniejącego sklepu internetowego Click Shop (razem ze zdjęciami i załącznikami). Opcja zapewnia szybki start użytkownikom posiadającym sklep oparty na oprogramowaniu Click Shop, którzy chcą skorzystać z rozwiązania sprzedażowo-magazynowego ILUO Biznes.
- Funkcja wysyłania/aktualizacji informacji o towarach (produktach) z ILUO do Click Shop. Jeśli wykorzystujemy rozwiązanie zintegrowane (ILUO Biznes – Click Shop) sugerujemy, aby wszystkie zmiany dotyczące towarów/usług/produktów były wprowadzane w programie ILUO. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego działającego „w tle” (scheduler). Opcja działa następująco:
- Wysyłane są wszystkie towary lub tylko oznaczone określoną etykietą (np. etykietą konkretnego sklepu). Pozwala to na synchronizowanie dowolnego podzbioru towarów zapisanych w ILUO Biznes.
- Program może w zależności od ustawień konfiguracyjnych aktualizować: – nazwy towarów (produktów) w sklepie internetowym (mogą być inne niż nazwy podstawowe w ILUO) – indeksy towarów – ceny towarów – terminy dostaw – zdjęcia i załączniki – opis krótki – opis pełny – dane SEO i meta tagi – drzewo kategorii dodatkowych i parametry (funkcja wdrożeniowa) – warianty towarów (funkcja wdrożeniowa)
- Stany magazynowe mogą być wysyłane są jako suma stanów: – wszystkich magazynów – kilku wybranych magazynów określonych w konfiguracji
- Import zamówień z Click Shop do ILUO Biznes pozwala na przenoszenie zamówień złożonych w sklepie internetowym Click Shop do ILUO Biznes i późniejszą ich realizację na poziomie systemu ILUO. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego. Opcja obejmuje możliwość importu:
- wszystkich zamówień
- tylko zamówień potwierdzonych
- Moduł integracyjny realizuje funkcję dodawania (aktualizacji danych) kontrahentów dopisanych (zmodyfikowanych) w sklepie internetowym (podczas importu zamówień).
- Statusy zamówień przetwarzanych w ILUO Biznes (złożone, częściowo zrealizowane, zrealizowane, anulowane i inne zdefiniowane przez użytkownika) mogą być tłumaczone (mapowane) na statusy zamówień w sklepie Click Shop, tak aby były widoczne dla klienta składającego zamówienie. Mapowanie statusów określamy w opcjach konfiguracyjnych definicji połączenia ILUO <-> Click Shop. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego.
- ILUO Biznes synchronizuje również płatności związane z zamówieniem internetowym złożonym w sklepie Click Shop. Płatności elektroniczne zrealizowane w Click Shop są przesyłane do ILUO Biznes, a przelewy zarejestrowane w ILUO przesyłane są do sklepu internetowego. Realizacja tej funkcji wymaga dokonania odpowiedniego mapowania płatności w konfiguracji sklepu. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego.
- Operacje importu i eksportu mogą być automatyzowane za pomocą wbudowanego synchronizatora (schedulera). Określa on jak często ma być uruchamiane poszczególne funkcje wymiany informacji między systemami. Z technicznego punktu widzenia jest to usługa windows uruchamiana automatycznie z systemem i działająca niezależnie od ILUO Biznes.
*) Click Shop jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy home.pl S.A.
Rozwiązania opracowane przez firmy partnerskie
Multi Integrator Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie. Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie. Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego. Import zamówień Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami. Elementy eksportu Z bazy programu magazynowego eksportujemy:
- Nazwa produktu
- Grupa towarowa/kategoria
- Cena detaliczna/brutto
- Cena hurtowa
- Cena specjalna
- Inne zdefiniowane ceny
- Indeks
- Producent
- Kod EAN
- Jednostki miary
- Wysokość
- Szerokość
- Głębokość
- Waga brutto
- Opis
- Linki
- Stany magazynowe
- Warianty produktów
Import W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów. Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych. Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:
- Numer zamówienia w sklepie
- Nazwa dostawy np. Poczta Polska, UPS itd.
- Nazwa formy płatności
- Status płatności ze sklepu
- Cena netto dostawy
- Cena brutto dostawy
- Adres do wysyłki jeśli inny niż w danych kontrahenta.
- Nazwa firmy
- Imię osoby kontaktowej
- Nazwisko osoby kontaktowej
- Ulica i numer
- Miejscowość
- Kod pocztowy
- Telefon kontaktowy
- Uwagi do zamówienia ze sklepu
Synchronizacje Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów. Historia synchronizacji W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane. Dostosowanie W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Integrator dotyczy wersji PrestaShop 1.6 i 1.7.
Multi Integrator Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie. Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie. Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego. Import zamówień Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami. Elementy eksportu Z bazy programu magazynowego eksportujemy:
- Nazwa produktu
- Grupa towarowa/kategoria
- Cena detaliczna/brutto
- Cena hurtowa
- Cena specjalna
- Inne zdefiniowane ceny
- Indeks
- Producent
- Kod EAN
- Jednostki miary
- Wysokość
- Szerokość
- Głębokość
- Waga brutto
- Opis
- Linki
- Stany magazynowe
- Warianty produktów
Import W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów. Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych. Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:
- Numer zamówienia w sklepie
- Nazwa dostawy np. Poczta Polska, UPS itd.
- Nazwa formy płatności
- Status płatności ze sklepu
- Cena netto dostawy
- Cena brutto dostawy
- Adres do wysyłki jeśli inny niż w danych kontrahenta.
- Nazwa firmy
- Imię osoby kontaktowej
- Nazwisko osoby kontaktowej
- Ulica i numer
- Miejscowość
- Kod pocztowy
- Telefon kontaktowy
- Uwagi do zamówienia ze sklepu
Synchronizacje Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów. Historia synchronizacji W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane. Dostosowanie W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Multi Integrator Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie. Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie. Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego. Import zamówień Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami. Elementy eksportu Z bazy programu magazynowego eksportujemy:
- Nazwa produktu
- Grupa towarowa/kategoria
- Cena detaliczna/brutto
- Cena hurtowa
- Cena specjalna
- Inne zdefiniowane ceny
- Indeks
- Producent
- Kod EAN
- Jednostki miary
- Wysokość
- Szerokość
- Głębokość
- Waga brutto
- Opis
- Linki
- Stany magazynowe
- Warianty produktów
Import W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów. Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych. Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:
- Numer zamówienia w sklepie
- Nazwa dostawy np. Poczta Polska, UPS itd.
- Nazwa formy płatności
- Status płatności ze sklepu
- Cena netto dostawy
- Cena brutto dostawy
- Adres do wysyłki jeśli inny niż w danych kontrahenta.
- Nazwa firmy
- Imię osoby kontaktowej
- Nazwisko osoby kontaktowej
- Ulica i numer
- Miejscowość
- Kod pocztowy
- Telefon kontaktowy
- Uwagi do zamówienia ze sklepu
Synchronizacje Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów. Historia synchronizacji W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane. Dostosowanie W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Multi Integrator Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie. Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie. Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego. Import zamówień Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami. Elementy eksportu Z bazy programu magazynowego eksportujemy:
- Nazwa produktu
- Grupa towarowa/kategoria
- Cena detaliczna/brutto
- Cena hurtowa
- Cena specjalna
- Inne zdefiniowane ceny
- Indeks
- Producent
- Kod EAN
- Jednostki miary
- Wysokość
- Szerokość
- Głębokość
- Waga brutto
- Opis
- Linki
- Stany magazynowe
- Warianty produktów
Import W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów. Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych. Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:
- Numer zamówienia w sklepie
- Nazwa dostawy np. Poczta Polska, UPS itd.
- Nazwa formy płatności
- Status płatności ze sklepu
- Cena netto dostawy
- Cena brutto dostawy
- Adres do wysyłki jeśli inny niż w danych kontrahenta.
- Nazwa firmy
- Imię osoby kontaktowej
- Nazwisko osoby kontaktowej
- Ulica i numer
- Miejscowość
- Kod pocztowy
- Telefon kontaktowy
- Uwagi do zamówienia ze sklepu
Synchronizacje Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów. Historia synchronizacji W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane. Dostosowanie W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Integracja między platformą integracyjną BaseLinker a ILUO Biznes jest autorskim rozwiązaniem firmy ILUO, które wykorzystuje do komunikacji API udostępnione przez producenta platformy BaseLinker. Bezpośrednia współpraca między systemami opierająca się na API gwarantuje wysoką jakość i aktualność rozwiązania.
Korzyści dla użytkownika ILUO Biznes
- Integracja z Allegro, Ebay, Amazon (zarządzanie aukcjami, pobieranie zamówień)
- Prosta integracja z kilkudziesięcioma sklepami internetowymi (lista na stronie BaseLinker)
- Integracja z kilkudziesięcioma firmami kurierskimi (lista na stronie BaseLinker), możliwość zarządzania przesyłkami
- Obsługa sprzedaży zagranicznej (OSS lub magazyny zagraniczne)
Funkcje i cechy biblioteki integrującej ILUO<->BaseLinker
- Funkcja importu towarów/produktów do ILUO Biznes z BaseLinker.Pozwala na zaimportowanie list towarów z BaseLinkera (razem ze zdjęciami). Opcja zapewnia szybki start użytkownikom używającym BaseLinkera, którzy chcą skorzystać z rozwiązania sprzedażowo-magazynowego ILUO Biznes.
- Cechy funkcji eksportu/importu towarów
- Obsługa dowolnej liczby katalogów i cenników BaseLinkera.
- Zaawansowane mapowanie pól towaru przy eksporcie i imporcie.
- Możliwość synchronizacji wariantów towaru.
- Możliwość dowolnego filtrowania towarów eksportowanych do określonego katalogu (rozbudowane filtry). W najprostszym przypadku wg etykiet, którymi oznaczamy towary.
- Dowolna liczba mapowań cenników między ILUO Biznes a BaseLinkerem.
- Aktualizacja cenników niezależnie od aktualizacji pozostałych danych o towarze – wydzielona funkcja integracji.
- Mapowanie pól dodatkowych BaseLinkera.
- Eksport stanów magazynowych
- Zaawansowane filtrowanie towarów, których stan chcemy wysyłać do BL
- Możliwość dowolnego mapowania magazynów (suma stanów zaznaczonych magazynów jest mapowana na dowolny magazyn BL. Dowolna liczba mapowań.
- Optymalizacje wydajności polegające na wysyłaniu tylko stanu towarów zmodyfikowanych
- Import zamówień
- Import zamówień z BaseLinkera do ILUO Biznes pozwala na późniejsze ich przetwarzanie w systemie ILUO czyli kompletację, wystawianie dokumentów finansowych, magazynowych i handlowych (łącznie z fiskalizacją).
- Po realizacji zamówień w ILUO Biznes dokumentem handlowym może on być wysyłany mailem do klienta lub zapisywany w BasLlinkerze.
- Moduł integracyjny realizuje funkcję automatycznego dodawania (aktualizacji danych) kontrahentów powiązanych z zamówieniem.
- Zamówienia mogą być pobierane wg kryterium opartego na statusach w BasLlinkerze.
- Statusy zamówień przetwarzanych w ILUO Biznes mogą być tłumaczone (mapowane) na statusy zamówień w BaseLinker i odpowiednio synchronizowane.
- ILUO Biznes pozwala na zaawansowaną synchronizację płatności związanych z zamówieniem. Płatności zarejestrowane w BaseLinker są przesyłane do ILUO Biznes i na odwrót.
- Moduł posiada zaawansowane algorytmy przydzielania magazynów do pozycji zamówień.
- Dzięki definiowalnym regułom przy imporcie zamówień oraz regułom synchronizacji statusów możliwe jest odpowiednie klasyfikowanie i oznaczanie zamówień po stronie ILUO Biznes (np. przypisywanie firm (konfiguracja wielofirmowa), punktów handlowych, magazynów, opiekunów handlowych, statusów, etykiet itd.)
- Reguły zarządzania operacjami finansowymi umożliwiają zaawansowaną obsługę rozliczenia płatności zamówień.
- Możliwy jest import pól dodatkowych zamówień z BL
Cechy biblioteki integrującej ILUO<->IdoSell Shop (dawniej IAI-Shop.com)
- Możliwość współpracy z dowolną liczbą sklepów (witryn IdoSell Shop).
- Funkcja importu towarów (produktów) do ILUO Biznes z istniejącego sklepu IdoSell Shop. Pozwala na zaimportowanie listy towarów/usług z istniejącego sklepu internetowego IdoSell Shop (razem ze zdjęciami i załącznikami). Opcja zapewnia szybki start użytkownikom posiadającym sklep oparty na oprogramowaniu IdoSell Shop, którzy chcą skorzystać z rozwiązania sprzedażowo-magazynowego ILUO Biznes.
- Funkcja wysyłania/aktualizacji informacji o towarach (produktach) z ILUO do IdoSell Shop. Jeśli wykorzystujemy rozwiązanie zintegrowane (ILUO Biznes – IdoSell Shop) sugerujemy, aby wszystkie zmiany dotyczące towarów/usług/produktów były wprowadzane w programie ILUO. Opcja działa następująco:
- Wysyłane są wszystkie towary lub tylko oznaczone określoną etykietą (np. etykietą konkretnego sklepu/witryny). Pozwala to na synchronizowanie dowolnego podzbioru towarów zapisanych w ILUO Biznes.
- Program może w zależności od ustawień konfiguracyjnych aktualizować:
- nazwy towarów (produktów) w sklepie internetowym (mogą być inne niż nazwy podstawowe w ILUO)
- indeksy towarów
- ceny towarów
- terminy dostaw
- zdjęcia i załączniki
- opis krótki
- opis pełny
- warianty towarów
- dane SEO i meta tagi
- drzewo kategorii dodatkowych i parametry (funkcja wdrożeniowa)
- Stany magazynowe mogą być wysyłane do określonych magazynów zdefiniowanych w IdoSell Shop.
- Import zamówień z IdoSell Shop do ILUO Biznes pozwala na przenoszenie zamówień złożonych w sklepie internetowym IdoSell Shop do ILUO Biznes i późniejszą ich realizację w systemie ILUO.
- Moduł integracyjny realizuje funkcję dodawania (aktualizacji danych) kontrahentów dopisanych (zmodyfikowanych) w sklepie internetowym (dzieje się to automatycznie podczas importu zamówień).
- Statusy zamówień przetwarzanych w ILUO Biznes (złożone, częściowo zrealizowane, zrealizowane, anulowane i inne zdefiniowane przez użytkownika) mogą być tłumaczone (mapowane) na statusy zamówień w sklepie IdoSell Shop, tak aby były widoczne dla klienta składającego zamówienie. Mapowanie statusów określamy w opcjach konfiguracyjnych ILUO <-> IdoSell Shop.
- ILUO Biznes synchronizuje również płatności związane z zamówieniem internetowym złożonym w sklepie IdoSell Shop. Płatności elektroniczne zrealizowane w IdoSell Shop są przesyłane do ILUO Biznes, a przelewy zarejestrowane w ILUO przesyłane są do sklepu internetowego. Realizacja tej funkcji wymaga dokonania odpowiedniego mapowania płatności w “konfiguracji sklepu”.
- Operacje importu i eksportu mogą być automatyzowane za pomocą wbudowanego synchronizatora (schedulera). Określa on jak często ma być uruchamiane poszczególne funkcje wymiany informacji między systemami. Z technicznego punktu widzenia jest to usługa windows uruchamiana automatycznie z systemem i działająca niezależnie od ILUO Biznes.
ILUO Click Shop* Rozwiązanie dedykowane dla użytkowników platformy handlu internetowego Click Shop. Przygotowane jako dodatkowy moduł ILUO Biznes dołączany jako biblioteka. Zapewnia dwukierunkową wymianę danych między ILUO Biznes i Click Shop. Fukcjonalność biblioteki ILUO Click Shop
- Możliwość współpracy z dowolną liczbą sklepów
- Nieograniczona lista sklepów opartych na oprogramowaniu Click Shop.
- Indywidualna (niezależna) konfiguracja parametrów określających zasady wymiany informacji dla każdego sklepu.
- Funkcja importu towarów (produktów) do ILUO Biznes z istniejącego sklepu Click Shop. Pozwala na zaimportowanie listy towarów/usług z istniejącego sklepu internetowego Click Shop (razem ze zdjęciami i załącznikami). Opcja zapewnia szybki start użytkownikom posiadającym sklep oparty na oprogramowaniu Click Shop, którzy chcą skorzystać z rozwiązania sprzedażowo-magazynowego ILUO Biznes.
- Funkcja wysyłania/aktualizacji informacji o towarach (produktach) z ILUO do Click Shop. Jeśli wykorzystujemy rozwiązanie zintegrowane (ILUO Biznes – Click Shop) sugerujemy, aby wszystkie zmiany dotyczące towarów/usług/produktów były wprowadzane w programie ILUO. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego działającego „w tle” (scheduler). Opcja działa następująco:
- Wysyłane są wszystkie towary lub tylko oznaczone określoną etykietą (np. etykietą konkretnego sklepu). Pozwala to na synchronizowanie dowolnego podzbioru towarów zapisanych w ILUO Biznes.
- Program może w zależności od ustawień konfiguracyjnych aktualizować: – nazwy towarów (produktów) w sklepie internetowym (mogą być inne niż nazwy podstawowe w ILUO) – indeksy towarów – ceny towarów – terminy dostaw – zdjęcia i załączniki – opis krótki – opis pełny – dane SEO i meta tagi – drzewo kategorii dodatkowych i parametry (funkcja wdrożeniowa) – warianty towarów (funkcja wdrożeniowa)
- Stany magazynowe mogą być wysyłane są jako suma stanów: – wszystkich magazynów – kilku wybranych magazynów określonych w konfiguracji
- Import zamówień z Click Shop do ILUO Biznes pozwala na przenoszenie zamówień złożonych w sklepie internetowym Click Shop do ILUO Biznes i późniejszą ich realizację na poziomie systemu ILUO. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego. Opcja obejmuje możliwość importu:
- wszystkich zamówień
- tylko zamówień potwierdzonych
- Moduł integracyjny realizuje funkcję dodawania (aktualizacji danych) kontrahentów dopisanych (zmodyfikowanych) w sklepie internetowym (podczas importu zamówień).
- Statusy zamówień przetwarzanych w ILUO Biznes (złożone, częściowo zrealizowane, zrealizowane, anulowane i inne zdefiniowane przez użytkownika) mogą być tłumaczone (mapowane) na statusy zamówień w sklepie Click Shop, tak aby były widoczne dla klienta składającego zamówienie. Mapowanie statusów określamy w opcjach konfiguracyjnych definicji połączenia ILUO <-> Click Shop. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego.
- ILUO Biznes synchronizuje również płatności związane z zamówieniem internetowym złożonym w sklepie Click Shop. Płatności elektroniczne zrealizowane w Click Shop są przesyłane do ILUO Biznes, a przelewy zarejestrowane w ILUO przesyłane są do sklepu internetowego. Realizacja tej funkcji wymaga dokonania odpowiedniego mapowania płatności w konfiguracji sklepu. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego.
- Operacje importu i eksportu mogą być automatyzowane za pomocą wbudowanego synchronizatora (schedulera). Określa on jak często ma być uruchamiane poszczególne funkcje wymiany informacji między systemami. Z technicznego punktu widzenia jest to usługa windows uruchamiana automatycznie z systemem i działająca niezależnie od ILUO Biznes.
*) Click Shop jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy home.pl S.A.
ILUO SOTESHOP* Rozwiązanie zostało przygotowane przez ILUO Sp. z o.o. Stanowi ono element biblioteki modułów dodatkowych ILUO Biznes. Włączenie/wyłączenie modułu następuje zatem w procesie aktywacji/konfiguracji licencji. Przygotowanie rozwiązania bezpośrednio przez ILUO oraz bardzo dobra współpraca z firmą SOTE gwaranuje wysoką jakość, szeroki zakres synchronizowanych informacji i aktualność rozwiązania. Integracja z SOTE poza stworzeniem standardowego sklepu internetowego (B2C) zintegrowanego z ILUO Biznes umożliwia (dzięki systemowi cen hurtowych oraz indywidualizowaniu cen dla kontrahenta) realizację rozwiązania platformy zamówień dla klientów biznesowych (B2B) z możliwością przeglądu oferty, wystawiania zamówień w cenach kontrahenta. Cechy biblioteki integrującej ILUO SOTESHOP
- Możliwość współpracy z dowolną liczbą sklepów
- Nieograniczona lista sklepów opartych na oprogramowaniu SOTESHOP.
- Indywidualna (niezależna) konfiguracja parametrów określających zasady wymiany informacji dla każdego sklepu.
- Funkcja importu towarów (produktów) do ILUO Biznes z istniejącego sklepu SOTE. Pozwala na zaimportowanie listy towarów/usług z istniejącego sklepu internetowego SOTE (razem ze zdjęciami i załącznikami). Opcja zapewnia szybki start użytkownikom posiadającym sklep oparty na oprogramowaniu SOTE, którzy chcą skorzystać z rozwiązania sprzedażowo-magazynowego ILUO Biznes.
- Funkcja wysyłania/aktualizacji informacji o towarach (produktach) z ILUO do SOTESHOP. Jeśli wykorzystujemy rozwiązanie zintegrowane (ILUO Biznes – SOTESHOP) sugerujemy, aby wszystkie zmiany dotyczące towarów/usług/produktów były wprowadzane w programie ILUO. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego działającego „w tle” (scheduler). Opcja działa następująco:
- Wysyłane są wszystkie towary lub tylko oznaczone określoną etykietą (np. etykietą konkretnego sklepu). Pozwala to na synchronizowanie dowolnego podzbioru towarów zapisanych w ILUO Biznes.
- Program może w zależności od ustawień konfiguracyjnych aktualizować: – nazwy towarów (produktów) w sklepie internetowym (mogą być inne niż nazwy podstawowe w ILUO) – indeksy towarów – ceny towarów – terminy dostaw – zdjęcia i załączniki – opis krótki – opis pełny – dane SEO i meta tagi – drzewo kategorii dodatkowych i parametry (funkcja wdrożeniowa) – warianty towarów (funkcja wdrożeniowa)
- Stany magazynowe mogą być wysyłane są jako suma stanów: – wszystkich magazynów – kilku wybranych magazynów określonych w konfiguracji
- Import zamówień z SOTE do ILUO Biznes pozwala na przenoszenie zamówień złożonych w sklepie internetowym SOTE do ILUO Biznes i późniejszą ich realizację na poziomie systemu ILUO. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego. Opcja obejmuje możliwość importu:
- wszystkich zamówień
- tylko zamówień potwierdzonych
- Moduł integracyjny realizuje funkcję dodawania (aktualizacji danych) kontrahentów dopisanych (zmodyfikowanych) w sklepie internetowym (podczas importu zamówień).
- Statusy zamówień przetwarzanych w ILUO Biznes (złożone, częściowo zrealizowane, zrealizowane, anulowane i inne zdefiniowane przez użytkownika) mogą być tłumaczone (mapowane) na statusy zamówień w sklepie SOTE, tak aby były widoczne dla klienta składającego zamówienie. Mapowanie statusów określamy w opcjach konfiguracyjnych definicji połączenia ILUO <-> SOTE. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego.
- ILUO Biznes synchronizuje również płatności związane z zamówieniem internetowym złożonym w sklepie SOTE. Płatności elektroniczne zrealizowane w SOTE są przesyłane do ILUO Biznes, a przelewy zarejestrowane w ILUO przesyłane są do sklepu internetowego. Realizacja tej funkcji wymaga dokonania odpowiedniego mapowania płatności w konfiguracji sklepu. Funkcja może być uruchamiana “na życzenie” lub za pomocą automatu synchronizującego.
- Operacje importu i eksportu mogą być automatyzowane za pomocą wbudowanego synchronizatora (schedulera). Określa on jak często ma być uruchamiane poszczególne funkcje wymiany informacji między systemami. Z technicznego punktu widzenia jest to usługa windows uruchamiana automatycznie z systemem i działająca niezależnie od ILUO Biznes.
*) SOTESHOP jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy SOTE.
Rozwiązania opracowane przez firmy partnerskie:
Multi Integrator Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie. Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie. Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego. Import zamówień Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami. Elementy eksportu Z bazy programu magazynowego eksportujemy:
- Nazwa produktu
- Grupa towarowa/kategoria
- Cena detaliczna/brutto
- Cena hurtowa
- Cena specjalna
- Inne zdefiniowane ceny
- Indeks
- Producent
- Kod EAN
- Jednostki miary
- Wysokość
- Szerokość
- Głębokość
- Waga brutto
- Opis
- Linki
- Stany magazynowe
- Warianty produktów
Import W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów. Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych. Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:
- Numer zamówienia w sklepie
- Nazwa dostawy np. Poczta Polska, UPS itd.
- Nazwa formy płatności
- Status płatności ze sklepu
- Cena netto dostawy
- Cena brutto dostawy
- Adres do wysyłki jeśli inny niż w danych kontrahenta.
- Nazwa firmy
- Imię osoby kontaktowej
- Nazwisko osoby kontaktowej
- Ulica i numer
- Miejscowość
- Kod pocztowy
- Telefon kontaktowy
- Uwagi do zamówienia ze sklepu
Synchronizacje Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów. Historia synchronizacji W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane. Dostosowanie W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Integrator dotyczy wersji PrestaShop 1.6 i 1.7.
Multi Integrator Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie. Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie. Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego. Import zamówień Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami. Elementy eksportu Z bazy programu magazynowego eksportujemy:
- Nazwa produktu
- Grupa towarowa/kategoria
- Cena detaliczna/brutto
- Cena hurtowa
- Cena specjalna
- Inne zdefiniowane ceny
- Indeks
- Producent
- Kod EAN
- Jednostki miary
- Wysokość
- Szerokość
- Głębokość
- Waga brutto
- Opis
- Linki
- Stany magazynowe
- Warianty produktów
Import W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów. Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych. Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:
- Numer zamówienia w sklepie
- Nazwa dostawy np. Poczta Polska, UPS itd.
- Nazwa formy płatności
- Status płatności ze sklepu
- Cena netto dostawy
- Cena brutto dostawy
- Adres do wysyłki jeśli inny niż w danych kontrahenta.
- Nazwa firmy
- Imię osoby kontaktowej
- Nazwisko osoby kontaktowej
- Ulica i numer
- Miejscowość
- Kod pocztowy
- Telefon kontaktowy
- Uwagi do zamówienia ze sklepu
Synchronizacje Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów. Historia synchronizacji W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane. Dostosowanie W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Multi Integrator Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie. Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie. Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego. Import zamówień Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami. Elementy eksportu Z bazy programu magazynowego eksportujemy:
- Nazwa produktu
- Grupa towarowa/kategoria
- Cena detaliczna/brutto
- Cena hurtowa
- Cena specjalna
- Inne zdefiniowane ceny
- Indeks
- Producent
- Kod EAN
- Jednostki miary
- Wysokość
- Szerokość
- Głębokość
- Waga brutto
- Opis
- Linki
- Stany magazynowe
- Warianty produktów
Import W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów. Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych. Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:
- Numer zamówienia w sklepie
- Nazwa dostawy np. Poczta Polska, UPS itd.
- Nazwa formy płatności
- Status płatności ze sklepu
- Cena netto dostawy
- Cena brutto dostawy
- Adres do wysyłki jeśli inny niż w danych kontrahenta.
- Nazwa firmy
- Imię osoby kontaktowej
- Nazwisko osoby kontaktowej
- Ulica i numer
- Miejscowość
- Kod pocztowy
- Telefon kontaktowy
- Uwagi do zamówienia ze sklepu
Synchronizacje Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów. Historia synchronizacji W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane. Dostosowanie W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Multi Integrator Multi Integrator firmy KID to aplikacja umożliwiająca połączenie oprogramowania ILUO Biznes ze sklepami internetowymi zbudowanymi na dowolnej platformie. Dzięki temu oprogramowaniu istnieje możliwość połączenia jednej bazy ILUO Biznes z dowolną ilością sklepów internetowych, z których każdy może pracować na innej platformie sprzedażowej. Synchronizacja jest oparta na wymianie plików xml. Jest to rozwiązanie uniwersalne. Po przygotowaniu wtyczki po stronie sklepu (dla zainteresowanych udostępniamy dokumentację), Multi Integrator może działać z każdym sklepem Internetowym.
Konfiguracja synchronizacji Konfiguracje synchronizacji dla sklepu ustawiamy indywidualnie. Program posiada opcje zdefiniowania magazynu, z którego będą przesyłane do sklepu stany magazynowe. Możemy również określić, które produkty z programu ILUO Biznes będą synchronizowane, jaka ma być ich cena domyślna oraz które z pozostałych cen, zdefiniowanych w programie magazynowym mają być wysyłane do sklepu. Istnieje również możliwość ustalenia ceny promocyjnej dla sklepu internetowego. Import zamówień Dla zamówień importowanych ze sklepu internetowego do ILUO Biznes ustalamy nazwę kontrahenta dla sprzedaży detalicznej, nazwę formy dostawy, jeżeli chcemy, żeby na dokumentach zastępowała nazwy przekazywane ze sklepu. Określamy na jakiej zasadzie mają być powiązani kontrahenci dodawani do bazy ILUO Biznes, wraz z dodawanymi zamówieniami. Elementy eksportu Z bazy programu magazynowego eksportujemy:
- Nazwa produktu
- Grupa towarowa/kategoria
- Cena detaliczna/brutto
- Cena hurtowa
- Cena specjalna
- Inne zdefiniowane ceny
- Indeks
- Producent
- Kod EAN
- Jednostki miary
- Wysokość
- Szerokość
- Głębokość
- Waga brutto
- Opis
- Linki
- Stany magazynowe
- Warianty produktów
Import W Multi Integratorze istnieje możliwość importu produktów ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie w przypadku właścicieli sklepów internetowych, którzy kupując program magazynowy są zmuszeni do przeniesienia bazy towarów. Osobne procesy przygotowane dla eksportu nowych artykułów oraz aktualizacji cen i stanów, pozwalają w znaczny sposób przyspieszyć synchronizację w przypadku dużych baz produktowych. Importując zamówienia ze sklepu internetowego do programu ILUO Biznes trafiają:
- Numer zamówienia w sklepie
- Nazwa dostawy np. Poczta Polska, UPS itd.
- Nazwa formy płatności
- Status płatności ze sklepu
- Cena netto dostawy
- Cena brutto dostawy
- Adres do wysyłki jeśli inny niż w danych kontrahenta.
- Nazwa firmy
- Imię osoby kontaktowej
- Nazwisko osoby kontaktowej
- Ulica i numer
- Miejscowość
- Kod pocztowy
- Telefon kontaktowy
- Uwagi do zamówienia ze sklepu
Synchronizacje Zadania eksportu produktów oraz importu zamówień możemy wywołać ręcznie. W Multi Integratorze istnieje również możliwość automatycznej synchronizacji. W zakładce „automatyczna synchronizacja” określamy czasy synchronizacji dla poszczególnych procesów. Historia synchronizacji W zakładce historia synchronizacji, zawsze mamy wgląd do historii działania naszego Multi Integratora. Przy pomocy umieszczonych tam filtrów, na różne sposoby możemy uzyskać interesujące nas dane. Dostosowanie W przypadku, gdy standardowe funkcje Multi Integratora nie spełniają Państwa oczekiwań, zawsze istnieje możliwość przygotowania dodatkowych modułów.
Integracje z systemami FK
Postawiliśmy na szeroką integrację z różnymi rozwiązaniami informatycznymi do obsługi księgowości. ILUO Biznes oraz ILUO Faktura współpracują z wieloma dostępnymi na polskim rynku systemami finansowo księgowymi do obsługi Księgi Handlowej oraz Księgi Przychodów i Rozchodów.
Dzięki temu zapisy zgromadzone w programach ILUO łatwo przenieść do systemu FK, na którym pracuje Twój księgowy lub obsługujące Cię biuro rachunkowe. Moduł eksportu pozwala na transmisję dokumentów do systemu księgowego. Zakres integracji z poszczególnymi systemami może być różny. Podstawowy zakres integracji jest wbudowany w aplikację ILUO i nie wymaga żadnych opłat.
Poniżej zamieszczamy listę aktualnie współpracujących programów księgowych. Jesteśmy otwarci na ewentualną integrację z innymi programami księgowymi.
Sage Sp z o.o.
element wdrożeniowy
Asseco Business Solutions SA
WF-KaPeR2
Raks Sp. z o.o.
Insert SA
Rachmistrz4
COMARCH SA
Soneta Sp. z o.o.
AURA Technologies Sp. z o.o.
- Symfonia Finanse to zastrzeżony znak towarowy firmy Sage Sp. z o.o.
- WF-FaKir, WF-KaPeR to zastrzeżone znaki towarowe firmy Asseco Business Solutions SA
- RAKS to zastrzeżony znak towarowy firmy Raks Sp. z o.o.
- Rewizor, Rachmistrz to zastrzeżone znaki towarowe firmy Insert SA
- Optima to zastrzeżony znak towarowy firmy COMARCH SA
- Enova zastrzeżony znak towarowy firmy Soneta Sp. z o.o.
- Ramzes zastrzeżony znak towarowy firmy AURA Technologies Sp. z o.o.
Integracje z bankami
Integracje z bankami to element biblioteki modułów dodatkowych,
aktywowanych w procesie konfigurowania licencji.
Integracja z systemem bankowym dostarcza trzy podstawowe funkcjonalności:
- możliwość przesłania listy przelewów z ILUO do systemu bankowego
- możliwość importowania wyciągów bankowych
- funkcja automatycznego kojarzenia zapłat
Z technicznego punktu widzenia są 2 metody wymiany
(w zależności od uwarunkowań po stronie systemu bankowego):
- za pomocą plików, które są tworzone przez jeden z systemów i importowane przez drugi (wymagane są pewne czynności manualne w każdym z systemów)
- jako połączenie przez API systemu bankowego, co pozwala na lepszą automatyzację wymiany danych. Niestety nie zawsze jest to możliwe (systemy bankowe mogą nie posiadać API lub go nie udostępniać)
mBank
pliki
PKO SA
pliki
PKO SA
pliki: MultiCash STA PRO, PekaoBIZNES24
ING
pliki
BZWBK (Santander)
pliki
Alior Bank
pliki
PKO BP
pliki
Sprawdź jak działa program magazynowy. Zapoznaj się z możliwościami
programu ILUO Biznes.
30-dniowy TRIAL
Przetestuj ILUO Biznes. Pobierz i zainstaluj pełną wersję programu działającą bezpłatnie przez 30 dni.
Integracje z terminalami płatniczymi
Użytkownikom ILUO Biznes prowadzącym sprzedaż bezpośrednią oferujemy zintegrowane rozwiązanie płatnicze oparte na terminalach płatniczych. Podczas sprzedaży system umożliwia wysyłanie kwoty do terminala bezpośrednio, bez ręcznego wpisywania kwot.
Wspierane urządzenia:
Terminale wraz z usługami płatności od firmy eService (ILUO Biznes od wersji 6.0.37)
- Ingenico Desk/3500
- Pax/A920Pro
- Inne terminale od tej firmy wspierające protokoł Terminal protocol 2.01 lub nowszy
Osoby zainteresowane rozwiązaniem firmy eService prosimy o kontakt telefoniczny 533 333 249.
Terminale wraz z usługami płatności od firmy Polcard (ILUO Biznes od wersji 5.7.193)
- Ingenico Desk/3200 i nowsze
- Inne terminale od tej firmy wspierające protokoł Terminal First Data 4.50 lub nowszy
Terminale wspierające protokoł ECR-EFT (ILUO Biznes od wersji 6.0.37)
- urządzenie A90 od firmy Kar-Tel
- moduły współpracy z platformami handlu internetowego (sklepy internetowe b2c, platformy b2b, platformy handlowe – allegro, ebay)
- wymiana danych z systemami finansowo-księgowymi (KH, KPiR)
- wymiana danych z systemami bankowymi – wybrane banki (eksport przelewów, import wyciągów)
Inne integracje – FMCG
Integracja z systemami raportowania dla dystrybutorów FMCG.
Coraz więcej producentów (szczególnie z branży FMCG) żąda od swoich dystrybutorów automatycznego i codziennego raportowania danych o stanach magazynowych i dokumentach sprzedaży. Takie rozwiązania są realizowane poprzez zaawansowane platformy wymiany danych np. Comarch SFA ON-Line Dystribution* (dawniej Comarch Ecod Dystrybucja) i inne (eLeader*, Absysco*, Sagra Connector Emigo*, Asseco EBI*). Dzięki zastosowaniu nowatorskich rozwiązań oraz wysokiej czytelności baz danych system ILUO Biznes doskonale nadaje się do integracji zgodnej ze wszystkimi wymaganiami producentów, z którymi dystrybutorzy mają takie umowy.
Promocja NA START
Jeżeli prowadzisz firmę krócej niż 18 miesięcy*
to skorzystaj z rabatu na zakup ILUO Biznes w wysokości 60%!
* – Wystarczy, że przedstawisz kopię dokumentu potwierdzającego rejestrację firmy. Promocja przeznaczona jest dla nowo powstałych firm, zarejestrowanych w przeciągu ostatnich 18 miesięcy, które kupują oprogramowanie ILUO na własne potrzeby (bez możliwości dalszej odsprzedaży), na maksymalnie 3 stanowiska. Powyższa promocja nie jest ofertą w rozumieniu prawa.
Cennik integracji
W przypadku instalacji działających w chmurze, w których włączona jest integracja z systemem zewnętrznym (np. Baselinker, Shoper, IdoSell Shop, Sote, Click Shop itp.) doliczany jest dodatkowo jeden dostęp do chmury za każdy włączony moduł integracyjny, ze względu na dodatkowe obciążenie serwera i przesył danych generowane przez taką integrację.
Rozwiązanie | Typ | Opis | Producent | Cena netto |
---|---|---|---|---|
Sklepy internetowe | ||||
ILUO ↔ Shoper | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł dodatkowy oprogramowania ILUO Biznes integrujący go z platformą handlu internetowego Shoper | 1490 zł/rok | |
ILUO ↔ BaseLinker | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł dodatkowy oprogramowania ILUO Biznes integrujący go z platformą BaseLinker | 1490 zł/rok | |
ILUO ↔️ BaseLinker Standard+Kurierzy | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł dodatkowy oprogramowania ILUO Biznes integrujący go z platformą BaseLinker. | 1990, - zł / rok | |
ILUO ↔ ️IdoSell Shop (dawniej IAI-Shop.com) | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł dodatkowy oprogramowania ILUO Biznes integrujący go z platformą handlu internetowego IdoSell Shop (dawniej IAI-Shop.com). | 2990, - zł / rok | |
ILUO ↔ ️SOTEshop | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł dodatkowy oprogramowania ILUO Biznes integrujący go z platformą handlu internetowego SOTEshop. | 1790, - zł / rok | |
ILUO ↔ ️Click Shop | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł dodatkowy oprogramowania ILUO Biznes integrujący go z platformą Click Shop. | 1490, - zł / rok | |
ILUO ↔ ️PrestaShop | Łącznik (konektor) | Łącznik (zewnętrzna aplikacja) między ILUO Biznes a sklepem internetowym PrestaShop. Pozwala na synchronizację danych o towarach oraz import zamówień. | 900, - zł / rok | |
ILUO ↔ Magento | Łącznik (konektor) | Łącznik (zewnętrzna aplikacja) między ILUO Biznes a sklepem internetowym Magento. Pozwala na synchronizację danych o towarach oraz import zamówień. | ustalana indywidualnie | |
ILUO ↔ ️Selly Shop | Łącznik (konektor) | Łącznik (zewnętrzna aplikacja) między ILUO Biznes a sklepem internetowym Selly Shop 8. Pozwala na synchronizację danych o towarach oraz import zamówień. | 900, - zł / rok | |
ILUO ↔ ️Go Shop | Łącznik (konektor) | Łącznik (zewnętrzna aplikacja) między ILUO Biznes a sklepem internetowym Go Shop 9. Pozwala na synchronizację danych o towarach oraz import zamówień. | 900, - zł / rok | |
Systemy FK | ||||
ILUO ↔ ️WF-FaKir | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych. | bezpłatny | |
ILUO ↔ WF-KaPeR | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych. | bezpłatny | |
ILUO ↔ OPTiMA | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych. | bezpłatny | |
ILUO ↔ Enova | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych. | bezpłatny | |
ILUO ↔ Rachmistrz | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych. | bezpłatny | |
ILUO ↔ Rewizor | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych. | bezpłatny | |
ILUO ↔ RAKS | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych. | ustalana indywidualnie | |
ILUO ↔ Symfonia | Moduł dodatkowy | Wbudowany moduł eksportu danych – element wdrożeniowy. | ustalana indywidualnie | |
ILUO ↔ Aplikacja Ramzes | Standard | Wbudowany moduł eksportu danych. | bezpłatny | |
Integracje z bankami | ||||
ILUO ↔ ️mBank | Wdrożenie | Wymiana danych poprzez pliki. | ustalana indywidualnie | |
ILUO ↔ PKO SA | Wdrożenie | Wymiana danych poprzez pliki. | ustalana indywidualnie | |
ILUO ↔ PKO SA | Standard | Wymiana danych poprzez pliki. | bezpłatny | |
ILUO ↔ PKO BP | Standard | Wymiana danych poprzez pliki. | bezpłatny | |
ILUO ↔ BZWBK (Santander) | Standard | Wymiana danych poprzez pliki. | bezpłatny | |
ILUO ↔ Alior Bank | Standard | Wymiana danych poprzez pliki. | bezpłatny | |
ILUO ↔ ING | Standard | Wymiana danych poprzez pliki. | bezpłatny | |
Integracje z FMCG | ||||
Integrator FMCG | Wdrożenie | Raportowanie automatyczne. | ustalana indywidualnie |