ILUO Biznes™

ILUO Biznes™ to system handlowy, program magazynowy, narzędzie ułatwiające zarządzanie firmą, współpracujące z wieloma systemami księgowymi.

Pobierz Zobacz demo online

Funkcje

 

ILUO Biznes™ przeznaczony jest do prowadzenia i optymalizacji operacji biznesowych takich jak zakup, sprzedaż, magazynowanie, produkcja, gromadzenie i archiwizacja dokumentów, zarządzanie relacjami z klientami i pracownikami, handel internetowy i inne.


  • Praca na komputerach lokalnych lub w chmurze Microsoft (Windows Azure)
  • Obsługa firm posiadających wiele punktów sprzedaży, wiele magazynów, handlowców
  • Obsługa wariantów towarów o różnych wartościach definiowalnych cech – np. rozmiary, kolory i inne
  • Zarządzanie partiami towaru o indywidualnych cechach, identyfikacja i kontrola serii lub egzemplarzy
  • Automatyzacja procesów zakupu i sprzedaży – kody kreskowe (towaru, wariantu, partii, wagowe)
  • Zarządzanie paletami i opakowaniami kaucjonowanymi
  • Obsługa zamienników towarów
Zobacz więcej

  • sprawne zarządzanie firmami jedno i wielooddziałowymi
  • możliwość pracy offline w przypadku braku dostępu do internetu
  • integracje wewnętrzne z kilkunastoma platformami handlu internetowego
  • współpraca z większością uznanych systemów FK
  • wsparcie sprzedaży detalicznej, dotykowy POS dla Windows 8 lub 10, sprzedaż zestawów
  • zarządzanie lokalizacjami partii towaru (WMS)
  • obsługa uproszczonej produkcji – kompletacja i dekompletacja
  • mechanizmy przeliczników jednostek miar
  • współpraca z większością dostępnych na rynku drukarek fiskalnych
  • obsługa czytników kodów, kolektorów i innych urządzeń zewnętrznych
  • biblioteka załączników i zdjęć
  • rozbudowany moduł uprawnień użytkowników
  • wielojęzykowość
 

Promocja NA START

Jeżeli prowadzisz firmę krócej niż 18 miesięcy*
to skorzystaj z rabatu na zakup ILUO Biznes
w wysokości 60%!

Zamów ILUO Biznes

* – Wystarczy, że przedstawisz kopię dokumentu potwierdzającego rejestrację firmy.
Promocja przeznaczona jest dla nowo powstałych firm, zarejestrowanych w przeciągu ostatnich 18 miesięcy, które kupują oprogramowanie ILUO na własne potrzeby (bez możliwości dalszej odsprzedaży), na maksymalnie 3 stanowiska.
Powyższa promocja nie jest ofertą w rozumieniu prawa.

Specyfikacja

 

Poniżej przedstawiamy porównanie różnych wariantów programu ILUO Biznes.


    
 StartKomfortPremiumUltima
Praca w chmurze
Praca
wielostanowiskowa
Punkty handlowe
Magazyny, handlowcy
Zamówienia
Zakup
Sprzedaż
Wielowalutowość
Sklepy internetowe
Parametry towarów
i partii
Warianty towarów
Cena netto licencji
rocznej za 1 stanowisko
180,- zł350,- zł550,- złUstalana
indywidualnie


Pokaż pełną tabelę specyfikacji

    
 StartKomfortPremiumUltima
Katalog kontrahentów
Katalog towarów, usług (materiałów, produktów, opakowań, zestawów – warianty zaawansowane)
Dowolna liczba cen złotówkowych
Dowolna liczba cen w walutach obcych – opcja przeliczania wg kursu waluty
Obsługa zamówień od odbiorców
Obsługa zamówień do dostawców
Ewidencja faktur zakupu, korekt zakupu
Wystawianie faktur VAT sprzedaży, paragonów fiskalnych, korekt sprzedaży, faktur pro forma
Inne dokumenty zakupu (np. umowy kupna-sprzedaży), faktury VAT marża, komis, faktury RR (fundusze promocji)
Automatyczna kontrola faktur zaliczkowych zakupu i sprzedaży
Wielowalutowość, faktury wewnątrzunijne (WNT, WDT), faktury eksportowe, faktury odwrotne obciążenie, dokumenty Tax Free
Rozdzielnik dodatkowych kosztów nabycia (np. transport, ubezpieczenie lub inne koszty)
Wystawianie podstawowych dokumentów magazynowych (PZ, WZ, PW, RW)
Obsługa wielu magazynów. Przesunięcia między- magazynowe MM (MW, MP), inne dokumenty.
Tabele nazw i indeksów obcych towarów (np. w języku obcym). Cenniki dostawców. Cenniki indywidualne dla odbiorców.
Możliwość zdefiniowania dowolnej liczby promocji sprzedażowych (ograniczonych czasowo – zakres dat, dla wybranych dni tygodnia i wybranych godzin).
Moduł zarządzania opakowaniami kaucjonowanymi, zarządzanie paletami
Obsługa zamienników towarów, wielopozycyjne zestawy sprzedażowe
Obsługa kategorii „drzewiastych” towarów oraz parametrów dodatkowych (cech towaru) – zaawansowane mechanizmy filtrowania. Pełne wsparcie tzw. „rozmiarówki” (kolory, rozmiary, fasony – definiowalne cechy towarów).
Możliwość zdefiniowania wariantów towaru o różnych wartościach cech. Opcja cen indywidualnych dla wariantów.
Możliwość rozbicia partii towaru (pozycji dokumentu) na dowolną liczbę subpartii o różnych cechach lub wariantach towaru
Pełna kontrola przyjęć, wydań, zwrotów towarów posiadających kody egzemplarzowe
Moduł kompletacji/dekompletacji (zlecenia produkcyjne) z obsługą wariantów produktów
Wystawianie KP, KW, raporty kasowe (wiele kas w wariantach zaawansowanych)
Obsługa operacji bankowych (wiele kont)
Definiowanie i rozliczanie innych form płatności: karty płatnicze, pobrania, płatności elektroniczne, ratalne i inne
Moduł rozrachunków z kontrahentami, pracownikami, urzędami, terminarz płatności
Zarządzanie lokalizacjami partii towaru (MWS)
Współpraca z czytnikami kodów kreskowych (kody proste i wagowe), kolektorami danych, wagami elektronicznymi i innymi urządzeniami
Drukowanie metek towarowych i etykiet
Podstawowe zestawienia (zakupu, sprzedaży, rejestry kasowe i bankowe)
Rozszerzony moduł zestawień (grafika, analizy w tabeli przestawnej). Moduł pozwalający na dołączanie własnych zestawień.
Moduł uprawnień użytkowników. Rozbudowane mechanizmy „szatkowania danych” w wyższych wariantach. Personalizacja stanowisk.
Moduł ewidencji pracowników
CRM Start (prosty moduł do zarządzania relacjami z klientami) – synchronizacja kalendarzy z Microsoft Outlook i Google
Biblioteka załączników (skanowanie i archiwizacja dokumentów firmy, zdjęcia produktów, inne)
Wymiana dokumentów w formacie ECOD, EDI++
Eksport danych w formacie JPK (Jednolity Plik Kontrolny)
Moduł wdrożeniowy (dostęp do funkcji deweloperskich)
Biblioteka modułów dodatkowych (moduły bezpłatne lub płatne – w zależności od typu modułu)
Moduł eksportu do systemów FK (Symfonia Finanse1, WF-FaKir2, WF-KaPeR2, RAKS3 Księga Handlowa, Rewizor4, Rachmistrz4, Comarch OPTIMA5, Enova6 FK, Ramzes7 FK)
Konwertery danych z Comarch OPTIMA5, Subiekt GT4, WF-Mag (DOS, WIN)2, WF-Fakturka2, *.CSV
Moduły współpracy ze sklepami internetowymi: Shoper, Sote, ClickShop; integracje: ec2 dla ILUO, iStore, PrestaShop i wiele innych
Możliwość integracji z dowolnym sklepem internetowym (dzięki strukturom danych oraz API)
Praca wielostanowiskowa
Praca w chmurze (Windows Azure)
Wielojęzykowość (interfejs)
Faktury po angielsku, faktury po niemiecku, faktury dwujęzyczne
Cena netto licencji
rocznej za 1 stanowisko
180,- zł350,- zł550,- złUstalana
indywidualnie

1) Symfonia Finanse to zastrzeżony znak towarowy firmy Sage Sp. z o.o.
2) WF-Fakturka, WF-FaKir, WF-KaPeR, WF-Mag to zastrzeżone znaki towarowe firmy Asseco Business Solutions SA
3) RAKS Księga Handlowa to zastrzeżony znak towarowy firmy Raks Sp. z o.o.
4) Subiekt, Rewizor, Rachmistrz to zastrzeżone znaki towarowe firmy Insert SA
5) Optima o zastrzeżony znak towarowy firmy COMARCH SA
6) Enova o zastrzeżony znak towarowy firmy Soneta Sp. z o.o.
7) Ramzes o zastrzeżony znak towarowy firmy Ramzes Sp. z o.o.

Wymagania sprzętowe

 

Podajemy wymagania sprzętowe dla poprawnej pracy programu magazynowego ILUO Biznes. Wyższe parametry sprzętu zapewnią większy komfort i wydajność pracy.


System operacyjny
Windows XP SP3
Windows Vista
Windows 7
Windows 8/8.1/10
Windows Server 2003/2008/2012
Procesor
Dwurdzeniowy
Częstotliwość taktowania min. 1,5 GHz
Pamięć
1 GB
Zalecane 2 GB lub więcej
Karta graficzna
XGA (1024 x 760)
Miejsce na dysku
Instalacja kliencka – min. 200 MB
Instalacja serwerowa – min. 2 GB
Napęd CD-ROM
Wymagany tylko przy instalacji z dysku CD
Serwer baz danych
Microsoft SQL Server 2005
Microsoft SQL Server 2008 (R2)
Microsoft SQL Server 2012
Microsoft SQL Server 2014
SQL Azure
Akcesoria
Mysz
Lista drukarek fiskalnych
Elzab Mera
Elzab Mera E
Elzab Mera EFV 2.01
Elzab Omega I i II generacji
Elzab FP-600A
EMAR Printo 57TE
Epson TM-T801FV
FAREX Topaz
INNOVA PROFIT EJ
Novitus Delio Prime E
Novitus Deon E
Novitus Bono E
Posnet temo 1.01
Posnet Temo HS FV EJ 1.01
Posnet Temo HS FV EJ 1.02
Posnet Thermal 5V
Posnet Thermal FV 3.02
Posnet Thermal FV 3.03
Posnet Thermal FV EJ 1.01
Posnet Thermal FV EJ 1.02
Posnet Thermal FV EJ 2.01
Posnet Thermal HS FV 1.01
Posnet Thermal HS FV 1.02
Posnet Thermal HS FV EJ 1.01
Posnet Thermal HS FV EJ 1.02
Inne drukarki Posnet (protokół Posnet lub Thermal)
 

Sprawdź jak działa program magazynowy.
Zapoznaj się z możliwościami programu ILUO Biznes
wybierając wersję demo lub 30-dniowy okres testowy.

DEMO On-line

Zobacz wersję demonstracyjną online,
bez konieczności instalowania
oprogramowania na Twoim komputerze.


Zobacz demo

30-dniowy TRIAL

Przetestuj ILUO Biznes. Pobierz i
zainstaluj pełną wersję programu
działającą bezpłatnie przez 30 dni.


Pobierz

Masz pytania?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach
10:00 – 18:00. Skontaktuj się z nami:

+48 533 333 248
+48 533 333 249
iluo@iluo.pl

Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne dla naszych Klientów
Wsparcie techniczne

Jesteśmy oficjalnym
Partnerem Microsoft
Azure

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco:

© 2017 ILUO. Wszelkie prawa zastrzeżone.