ILUO Biznes™

Podstawą naszej oferty jest ILUO Biznes. Jest to system handlowy, program magazynowy, narzędzie do zarządzania firmą, współpracujące z systemami księgowymi, bankami i sklepami, obsługuje pliki JPK.

Nasze Produkty

Funkcje naszego programu do zarządzania firmą

ILUO Biznes™ przeznaczony jest do prowadzenia i optymalizacji operacji 
biznesowych takich jak zakup, sprzedaż, magazynowanie, produkcja,
gromadzenie i archiwizacja dokumentów, zarządzanie relacjami z klientami
i pracownikami, handel internetowy i inne.
Strzałka w dółZobacz więcej

Promocja NA START

Jeżeli prowadzisz firmę krócej niż 18 miesięcy*
to skorzystaj z rabatu na zakup ILUO Biznes w wysokości 60%!

* – Wystarczy, że przedstawisz kopię dokumentu potwierdzającego rejestrację firmy. Promocja przeznaczona jest dla nowo powstałych firm, zarejestrowanych w przeciągu ostatnich 18 miesięcy, które kupują oprogramowanie ILUO na własne potrzeby (bez możliwości dalszej odsprzedaży), na maksymalnie 3 stanowiska. Powyższa promocja nie jest ofertą w rozumieniu prawa.

Promocja NA START

Jeżeli prowadzisz firmę krócej niż 18 miesięcy*
to skorzystaj z rabatu na zakup ILUO Biznes w wysokości 60%!

* – Wystarczy, że przedstawisz kopię dokumentu potwierdzającego rejestrację firmy. Promocja przeznaczona jest dla nowo powstałych firm, zarejestrowanych w przeciągu ostatnich 18 miesięcy, które kupują oprogramowanie ILUO na własne potrzeby (bez możliwości dalszej odsprzedaży), na maksymalnie 3 stanowiska. Powyższa promocja nie jest ofertą w rozumieniu prawa.

Specyfikacja programu do magazynowania i zarządzania

Poniżej przedstawiamy porównanie różnych wariantów programu ILUO Biznes.

Start Komfort Premium Ultima
Praca w chmurze*
Praca wielostanowiskowa
Punkty handlowe
Magazyny, handlowcy
Zamówienia
Zakup
Cena netto licencji rocznej
za 1 stanowisko
290 zł 490 zł 750 zł 1150 zł
Strzałka w dółPokaż pełną tabelę specyfikacji
Start Komfort Premium Ultima
Sprzedaż
Wielowalutowość
Sklepy internetowe
Parametry towarów i partii
Warianty towarów
Katalog kontrahentów
Katalog towarów, usług (materiałów, produktów, opakowań, zestawów – warianty zaawansowane)
Dowolna liczba cen złotówkowych
Dowolna liczba cen w walutach obcych – opcja przeliczania wg kursu waluty
Obsługa zamówień od odbiorców
Obsługa zamówień do dostawców
Ewidencja faktur zakupu, korekt zakupu
Wystawianie faktur VAT sprzedaży, paragonów fiskalnych, korekt sprzedaży, faktur pro forma
Inne dokumenty zakupu (np. umowy kupna-sprzedaży), faktury VAT marża, komis, faktury RR (fundusze promocji)
Automatyczna kontrola faktur zaliczkowych zakupu i sprzedaży
Wielowalutowość, faktury wewnątrzunijne (WNT, WDT), faktury eksportowe, faktury odwrotne obciążenie, dokumenty Tax Free
Rozdzielnik dodatkowych kosztów nabycia (np. transport, ubezpieczenie lub inne koszty)
Wystawianie podstawowych dokumentów magazynowych (PZ, WZ, PW, RW)
Obsługa wielu magazynów. Przesunięcia między- magazynowe MM (MW, MP), inne dokumenty.
Tabele nazw i indeksów obcych towarów (np. w języku obcym). Cenniki dostawców. Cenniki indywidualne dla odbiorców.
Możliwość zdefiniowania dowolnej liczby promocji sprzedażowych (ograniczonych czasowo – zakres dat, dla wybranych dni tygodnia i wybranych godzin).
Moduł zarządzania opakowaniami kaucjonowanymi, zarządzanie paletami
Obsługa zamienników towarów, wielopozycyjne zestawy sprzedażowe
Obsługa kategorii „drzewiastych” towarów oraz parametrów dodatkowych (cech towaru) – zaawansowane mechanizmy filtrowania. Pełne wsparcie tzw. „rozmiarówki” (kolory, rozmiary, fasony – definiowalne cechy towarów).
Możliwość zdefiniowania wariantów towaru o różnych wartościach cech. Opcja cen indywidualnych dla wariantów.
Możliwość rozbicia partii towaru (pozycji dokumentu) na dowolną liczbę subpartii o różnych cechach lub wariantach towaru
Pełna kontrola przyjęć, wydań, zwrotów towarów posiadających kody egzemplarzowe
Moduł kompletacji/dekompletacji (zlecenia produkcyjne) z obsługą wariantów produktów
Obsługa terminala dotykowego POS
Wystawianie KP, KW, raporty kasowe (wiele kas w wariantach zaawansowanych)
Obsługa operacji bankowych (wiele kont)
Definiowanie i rozliczanie innych form płatności: karty płatnicze, pobrania, płatności elektroniczne, ratalne i inne
Moduł rozrachunków z kontrahentami, pracownikami, urzędami, terminarz płatności
Zarządzanie lokalizacjami partii towaru (MWS)
Współpraca z czytnikami kodów kreskowych (kody proste i wagowe), kolektorami danych, wagami elektronicznymi i innymi urządzeniami
Drukowanie metek towarowych i etykiet
Podstawowe zestawienia (zakupu, sprzedaży, rejestry kasowe i bankowe)
Rozszerzony moduł zestawień (grafika, analizy w tabeli przestawnej). Moduł pozwalający na dołączanie własnych zestawień.
Moduł uprawnień użytkowników. Rozbudowane mechanizmy „szatkowania danych” w wyższych wariantach. Personalizacja stanowisk.
Moduł ewidencji pracowników
CRM Start (prosty moduł do zarządzania relacjami z klientami) – synchronizacja kalendarzy z Microsoft Outlook i Google
Biblioteka załączników (skanowanie i archiwizacja dokumentów firmy, zdjęcia produktów, inne)
Wymiana dokumentów w formacie ECOD, EDI++
Eksport danych w formacie JPK (Jednolity Plik Kontrolny)
Moduł wdrożeniowy (dostęp do funkcji deweloperskich)
Biblioteka modułów dodatkowych (moduły bezpłatne lub płatne – w zależności od typu modułu)
Moduł eksportu do systemów FK (Symfonia Finanse1, WF-FaKir2, WF-KaPeR2, RAKS3 Księga Handlowa, Rewizor4, Rachmistrz4, Comarch OPTIMA5, Enova6 FK, Ramzes7 FK)
Konwertery danych z Comarch OPTIMA5, Subiekt GT4, WF-Mag (DOS, WIN)2, WF-Fakturka2, *.CSV
Moduły współpracy ze sklepami internetowymi: Shoper, Sote, ClickShop; integracje: ec2 dla ILUO, iStore, PrestaShop i wiele innych **
Możliwość integracji z dowolnym sklepem internetowym (dzięki strukturom danych oraz API)
Praca wielostanowiskowa
Praca w chmurze (Windows Azure)
Wielojęzykowość (interfejs)
Faktury po angielsku, faktury po niemiecku, faktury dwujęzyczne
Cena netto licencji rocznej
za 1 stanowisko
290 zł 490 zł 750 zł Ustalana indywidualnie

1. Symfonia Finanse to zastrzeżony znak towarowy firmy Sage Sp. z o.o.
2. WF-FaKir, WF-KaPeR to zastrzeżone znaki towarowe firmy Asseco Business Solutions SA
3. RAKS to zastrzeżony znak towarowy firmy Raks Sp. z o.o.
4. Rewizor, Rachmistrz to zastrzeżone znaki towarowe firmy Insert SA
5. Optima to zastrzeżony znak towarowy firmy COMARCH SA
6. Enova zastrzeżony znak towarowy firmy Soneta Sp. z o.o.
7. Ramzes zastrzeżony znak towarowy firmy AURA Technologies Sp. z o.o.

* – Usługa dostępu do chmury jest dodatkowo płatna. Szczegóły>>
** – Informacja o cenach modułów dodatkowych zawarta jest w Cenniku

Zastosowane oznaczenia:

Wymagania sprzętowe

Podajemy wymagania sprzętowe dla poprawnej pracy programu magazynowego ILUO Biznes. Wyższe parametry sprzętu zapewnią większy komfort i wydajność pracy.

System operacyjny

Procesor

Pamięć

Karta graficzna

Miejsce na dysku

Napęd CD-ROM

Serwer baz danych

Strzałka w dółWięcej

Akcesoria

Lista drukarek fiskalnych

Strzałka w dółWięcej

Lista kolektorów

Strzałka w dółWięcej

Lista terminali płatniczych

Strzałka w dółWięcej

Czytniki kodów kreskowych

Tagi oferty: program handlowy, program magazynowy, program do magazynowania,
program magazynowy dla małej firmy, program do stanów magazynowych

Sprawdź jak działa program magazynowy. Zapoznaj się z możliwościami
programu ILUO Biznes.

30-dniowy TRIAL

Przetestuj ILUO Biznes. Pobierz i zainstaluj pełną wersję programu działającą bezpłatnie przez 30 dni.